ادامه خط ۴ مترو تهران بعد از یکسال تکمیل نشد

خبرگزاری مهر: محمدعلی کرونی ، با اشاره به اینکه یک سال پیش کمیسیون عمران و حمل و نقل از خط چهار مترو بازدیدی داشت و امسال دوباره برای پیگیری موضوعات مطرح شده بازدید دوباره از این خط داشت، گفت: متاسفانه پیشرفت خاصی در بخش باقیمانده خط چهار که از ارم سبز به سمت میدان چهارباغ در جنت آباد است مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: کار‌های مختصری طی این یک سال انجام شده که می‌توان گفت: کم‌تر از 5 درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است. این بخش از خط چهار، سه ایستگاه به طول چهار کیلومتر است که عملیات اجرایی سازه یک ایستگاه به پایان رسیده و تونل‌های مسیر نیز تکمیل شده و دو ایستگاه باقی مانده است.

وی ادامه داد: قرار بود اعتبارات موردنیاز به ازای پروانه ساختمانی به پیمانکار داده شود و پیمانکار خود نقدینگی لازم را تأمین کند. متاسفانه به دلیل عدم تمدید پروانه، با وجود اینکه این موضوع در دوره شهردار قبلی منطقه حل شده بود، دوباره وارد پروسه اداری شد.

کرونی ادامه داد: به دلیل تغییرات هزینه‌ای در این مدت، نیاز به توافقات جدید با پیمانکار است، این در حالی است که این بخش از خط چهار به دلیل کمبود حمل و نقل عمومی در این بخش شهر مسافرپذیری بالایی دارد، در حالی که کارگاه و تونل آماده است، از دست دادن این فرصت به ضرر شهروندان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان