ورد اطلس در گزارشی بررسی کرد

تکالیف شب در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟

تکالیف شب که بخش مهمی از سیستم آموزشی را تشکیل می‌دهند، شمار زیادی از دانش آموزان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از ورد اطلس، تکالیف شب که بخش مهمی از سیستم آموزشی را تشکیل می‌دهند، شمار زیادی از دانش آموزان در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. نظر‌های متفاوتی درباره تاثیرگذاری این تکالیف بر میزان مهارت‌های آموزشی مطرح می‌شود. در حالی که بسیاری از معلمان و پژوهشگران عرصه آموزش معتقدند که تکالیف شب، مهارت‌های آموزشی را بهبود می‌بخشند، منتقدان و دانش آموزان نیز با این ایده مخالف بوده و اعتقاد دارند همبستگی خاصی بین تکالیف و بهبود نمرات آزمون دانش آموزان وجود ندارد.

 

 

تکالیف شب در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟


سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) به عنوان سازمانی بینا دولتی که با هدف بهبود تجارت جهانی و پیشرفت اقتصادی کشور‌های عضو تشکیل شد، در سال 2012 پژوهشی را بررسی میزان ساعات اختصاص یافته به تکلیف شب در کشور‌های مختلف انجام داد. این بررسی که در سال 2009 نیز توسط همین سازمان انجام شده بود، تفاوت‌هایی را نشان می‌داد. در مقایسه این دو پژوهش دو نکته قابل تامل وجود دارد: یک، کشور‌هایی مانند آمریکا تغییری در میانگین ساعات صرف انجام تکالیف ایجاد نکردند. دو، کاهش در ساعات انجام تکالیف دانش آموزان ارتباط مستقیمی با افزایش استفاده نوجوانان از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی داشت.

 

 

تکالیف شب در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟


براساس پژوهش انجام شده توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، 20 کشوری که بیشترین زمان انجام تکالیف شب در هفته را دارند، به شرح زیر است:

تکالیف شب در کشورهای مختلف جهان چقدر است؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان