سردار عبداللهی: موشک‌های ایرانی به آمریکایی‌ها فرصت تحرک نمی‌دهد

خبرگزاری تسنیم: سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در رشت اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد است.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به تبلیغات گسترده غرب نسبت به ایران اعلام کرد: دشمنان اسلام از پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خبر دارند و همواره به تحرکات منفی خود ادامه می‌دهند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه جوانان از تحرکات منفی دشمن در فضای مجازی تأثیر می‌گیرند خاطرنشان کرد: دشمن همواره با تحرکات منفی خود سعی در منحرف کردن جوانان ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه‌ها و عرصه‌های علمی در حال حرکت و پیشرفت است تصریح کرد: در حوزه دفاعی و امنیتی جزء خودکفاترین کشور‌ها هستیم و تولیدات داخلی بسیاری داریم.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ابزار‌های جنگی و دفاعی بسیاری در داخل کشور ساخته شده است گفت: ابزار‌های دفاعی و جنگی پیچیده نظیر زیردریایی و شناور‌های پیشرفته با دست توانمند نیرو‌های داخلی ساخته شد.

سردار عبداللهی با اشاره به ساخت هواپیما‌های آموزشی و جنگی در کشور تصریح کرد: هواپیمای آموزشی و شکاری F5 از جمله برنامه‌های صنایع دفاع به‌شمار می‌رود و تمامی ابزار‌های ساخت این هواپیما در داخل کشور به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر پیشرفت‌های موشکی و شناور‌های داخلی عنوان داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دشمنان جمهوری اسلامی با صدام مذاکره کرده و تمامی راه‌های کمک نظامی به ایران بسته بود.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به ساخت و بهره‌برداری موشک‌های ایرانی با تلاش‌های متعدد شهید تهرانی‌مقدم و دیگر جهادگران انقلابی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی تا مدت‌ها وجود موشک‌های ایرانی را باور نمی‌کردند.

سردار عبداللهی با اشاره به پیشرفت موشکی ایران اظهار داشت: زمانی که موشک‌های ایرانی برای نخستین بار به سمت عراق و رژیم بعثی شلیک شد، رژیم بعث به دسترسی ایرانی‌ها به ساخت موشک توسط نیرو‌های جهادگر داخلی اقرار کرد.

وی با بیان اینکه در دوران حکومت ستم‌شاهی در ایران بیشتر به تولید فشنگ اکتفا می‌شد اعلام کرد: امروز دارای مهارت‌ها و موشک‌های پیشرفته و مهمی هستیم که قبلاً نداشتیم و آمریکایی‌ها جرأت فعالیت علیه ایران را ندارند.

معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی با برکات زیادی همراه بوده است عنوان داشت: ما باید از دانشمندان و ظرفیت‌های داخلی بیشتر استفاده کنیم و پیروزی اصلی قطعاً با جمهوری اسلامی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان