امیر شاه صفی: ارتش در قلب مردم جای دارد

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر شاه صفی که عصر امروز (سه شنبه) در گردهمایی معاونان نظامی عقیدتی سیاسی‌های یکان‌های تابعه ستاد ارتش سخن می‌گفت، افزود: در جنگ فرهنگی و هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه ایران اسلامی که در شرایط حاضر با بهره گیری از ابزار‌های مختلف بویژه فضای مجازی شدت و گسترش یافته است، نهاد مقدس عقیدتی سیاسی وظیفه‌ای سنگین و مسئولیت‌های خطیر و ارزشمند برعهده دارد.

وی تصریح کرد: رفتار و منش کارکنان عقیدتی سیاسی به دلیل همراهی و همدلی با اعزه روحانی و نوع ماموریت‌ها و کاری که انجام می‌دهند، همواره مورد قضاوت دیگران قرارداشته و از این منظر مسئولیت سنگینی برعهده دارند و حضور منظم و همیشگی آنان در برنامه‌های فرهنگی مذهبی بویژه نماز‌های جماعت به عنوان یک الگو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امیر شاه صفی در ادامه گفت: در دوران دفاع مقدس، فرماندهان و رزمندگان می‌جنگیدند و عقیدتی سیاسی با اجرای ماموریت‌های مختلف فرهنگی از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کرد و امروز در جبهه جنگ نرم، وظیفه فرماندهان و مسئولان این است که به حد غایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی حمایت و پشتیبانی کنند که الحمدلله با حضور امیر سرلشکر موسوی در جایگاه فرماندهی کل ارتش جمهوی اسلامی ایران فضا برای حرکت موثر نهاد مقدس عقیدتی سیاسی کاملا باز می‌باشد.

سپس حجت الاسلام صنعت پور امیری گفت: نهال عقیدتی سیاسی که در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدست مبارک امام (ره) غرس گردید؛ امروز به شجره پرثمر و طیبه‌ای تبدیل شده است که حفظ و ارتقاء این جایگاه تکلیف همگانی است.

وی افزود: آن نهال نحیف، امروز به درختی تنومند و پرثمر مبدل گشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، در حال یک جهش است تا بتواند با تلاش مضاعف کارکنانش و بر حول محور طرح‌های مصباح، به فعالیت‌های فرهنگی رشد محسوسی بدهد.

صنعت پور امیری با بیان اینکه شناخت جایگاه و حساسیت رسالت تبلیغ با قصد قربت و روحیه جهادی از وظایف همه کارکنان عقیدتی سیاسی است، افزود: از ویژگی‌های رفتاری افسران جنگ نرم، تبلیغ عملی است که خود باید الگو باشند.

وی ضمن جدی گرفتن برنامه ها، بهره گیری از ظرفیت سامانه فرماندهی جهت پیشبرد کارها، رعایت امانتداری و عدالت در فعالیت و ارزیابی ها، تصریح کرد: علم، ابزار مهم افسران جنگ نرم است و کارکنان غیر روحانی عقیدتی سیاسی همانند روحانیون باید در رشد علمی خود تلاش نمایند که اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برای ارتقاء سطح معارفی کارکنان، طرح‌های جدید و جذابی دارد.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی که رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی و جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز حضور داشتند؛ از زحمات و تلاش‌های معاونان نظامی عقیدتی سیاسی‌های یکان‌های تابعه ستاد ارتش تقدیر به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان