جزئیات جدید از حادثه تروریستی در چابهار/ ۲ شهید و ۲۷ مجروح تاکنون/ ترور ناموفق فرمانده انتظامی+عکس و فیلم

سردار پاکپور گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

به گزارش مشرق، در پی انفجار بمب در ‌خیابان‌ شهید ریگی چابهار، تاکنون شهادت 2 نفر تایید شده است. این در حالیست که منابع آگاه خبر از شهادت 4 نفر و زخمی شدن بیش از 27 نفر می دهند.

در پی انفجار تروریستی چابهار، تعدادی از مردم، کسبه و ... مجروح شدند و هم اکنون 27 زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند و کلیه کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده‌اند.

ببینید:

اولین تصاویر از انفجار خودرو بمب گذاری شده در چابهار

عکس/ لاشه خودروی عامل انتحاری چابهار

جدیدترین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار

عکس/ محل دقیق انفجار حادثه تروریستی چابهار

عکس/ حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در چابهار

فیلم/ جزئیات حادثه تروریستی چابهار

عکس/ حادثه تروریستی در چابهار

فرماندار چابهار با تایید این خبر با بیان اینکه ‌تروریست‌ها، خودروی حامل موادمنفجره را جلوی درب فرماندهی انتظامی چابهار منفجر کردند، اظهار داشت:‌ شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.‌

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی با بیان اینکه متأسفانه شدت این انفجار بسیار زیاد بود، تصریح کرد: تا کنون ‌2 نفر شهید شده‌اند ‌و تعدادی از ‌هموطنان مجروح شده‌اند.

محل دقیق انفجار و حادثه تروریستی چابهار

فرماندار چابهار با بیان اینکه ‌مجروحان این حادثه تروریستی از مردم، کاسبان، عابران و شهروندان عزیز است، تاکید کرد: دشمن بار دیگر خوی استکباری خود را نشان داد و به مقابله با مردم برخواسته است.

وی با بیان اینکه مردم چابهار ‌پای نظام و انقلاب، ارزش‌ها ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌وحدت و اتحاد این مردم مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه شرایط شهر در حال حاضر عادی است، گفت: ‌نیروهای امنیتی در صحنه مستقر هستند و در حال بررسی اوضاع می‌باشند.

** حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

** شهادت 4 نفر و ترور ناموفق فرمانده انتظامی

بنابر گزارش خبرنگار مهر در گفتگو با منابع آگاه در این حادثه عامل انتحاری در مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان بمب همراه خود را منفجر کرده است.

تا کنون دست کم چهار نفر در این حادثه به شهادت رسیده اند.

اولین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار


یک منبع آگاه امنیتی گفت: هدف این اقدام، ترور فرمانده انتظامی چابهار بوده که موفق نشده و فرمانده انتظامی این شهرستان در سلامت است.

رحم دل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز  زمان حادثه را 9.55 دقیقه و همچنین تعداد زخمی های این حادثه را 23 نفر اعلام کرده است.

وی عامل این حادثه را یک نیسان آبی معرفی کرد که قصد ورود به فرماندهی انتظامی چابهار داشته است.

** اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار

مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار را اعلام کرد و گفت: ‌در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیدند.

** سخنگوی ناجا: تأیید شهادت 2 مامور پلیس در حمله ترورسیتی چابهار

سردار احمد نوریان با اعلام خبر شهادت دو نفر از ماموران ناجا در پی حمله تروریستی به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: احدی از تروریستها صبح امروز قصد ورود به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با هوشیاری، اقدام به موقع و شجاعت عوامل انتظامی موفق به این کار نشد.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: عامل انتحاری در نهایت خودرو را منفجر کرد و به هلاکت رسید که دو نفر از پرسنل خدوم و شجاع ناجا در جریان این عملیات تروریستی به شهادت رسیدند.

** استاندار سیستان و بلوچستان: بمب‌گذاری در چابهار "انتحاری" بود/2 نفر شهید شدند/ بررسی حادثه توسط نیروهای امنیتی

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، در تشریح حادثه امروز چابهار اظهار داشت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی مقر فرماندهی نیروی انتظامی چابهار منفجر شده است. 

وی با بیان اینکه این حادثه انتحاری بوده است، افزود: در پی این حادثه 2 نفر شهید شده و چند نفر زخمی شده‌اند.

پیش از این معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت که این بمب در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود.

براساس این گزارش، هم‌اکنون نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی  اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

در میان مجروحان شماری زن و کودک به چشم می‌خورند که به بیمارستان امام علی(ع) چابهار اعزام شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان