علت فوت ملیکا زیبایی‌نژاد اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: پیکر ملیکا زیبایی‌نژاد با نام هنری باران امروز از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور فرهنگوران و هنرمندان استان فارس تشییع شد و پیکرش در دارالرحمه شیراز آرام گرفت.

این هنرمند 15 ساله شیراز که براثر تداخل دارویی (مصرف همزمان چند دارو) روز یکشنبه 25 آذرماه جان سپرد، فرزند 2 تن از هنرمندان تئاتر استان فارس بود و از سال 1385 در نمایش‌هایی همچون فینال ناجوانمردانه، دخت دخش، خط خون و زمزمه تائوس بازی کرده بود.

فیروزه باباملک و اصغر زیبایی‌نژاد والدین ملیکا هر دو از بازیگران و هنرمندان تئاتر استان فارس هستند که تصمیمی نیک گرفتند و اعضای بدن فرزندشان از جمله چشم و دریچه قلب وی را به دیگر بیماران اهدا کردند.

صابر سهرابی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان فارس نیز در پیامی درگذشت این هنرمند نوجوان را به والدین وی و جامعه هنری استان فارس تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «پاییز در همه روزگاران، خاطرات زردی و ریزشی را تداعی می‌کند که در پس آن سردی زمستان به جان و تن بنشیند، اما زمستان بی‌شک نشان بهار است و این فرو رفتن رویش و سرسبزی را به یادگار خواهد گذاشت.

امروز که خزان زندگی فرشته نازنین، لوح و سینه خاطرات‌مان را می‌خراشد و چرخش زمانه این گونه ما را می‌آزماید، با بردباری و صبر، امید بهار جاودانه را با خود همراه می‌داریم. از خداوند برای شما پدر و مادر مهرپرور روز‌های بهاری را آرزو داریم».

والدین ملیکا زیبایی‌نژاد همچنین از جامعه هنری شیراز درخواست کردند که فعالیت‌های هنری استان فارس تعطیل نشود و هزینه مراسمات این هنرمند نوجوان صرف امور خیر فرهنگی هنری می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت این هنرمند نوجوان روز پنج شنبه 29 آذرماه در سالن «استاد لایق» برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان