رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان خبر داد

اعلام نظر تیم کارشناسی در خصوص تصادف منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی، تخلف راننده‌ی استانداری اعلام کرد.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،  در خصوص عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده اند اگر چه نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد، اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف 24 آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو هنگام دور زدن (نقض ماده 140 آئین نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز (راننده استانداری) است.


رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: با اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی، نظریه به طرفین پرونده اعلام شد.


وی در ادامه اظهار داشت: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روز‌های پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت سه نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.


هاشمیان در ادامه سخنان خود به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات معاونت اجتماعی و پیشگییر از وقوع جرم استان گلستان اشاره و تصریح کرد: در این کارگروه با مشارکت دستگاه‌های متولی به دنبال رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی جاده‌های استان هستیم.


به گزارش میزان، 24 آبان امسال در تصادف رانندگی محور گرگان به کردکوی، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تامین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که در این حادثه دکتر نوربخش و دکتر تاج الدینی رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان باختند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان