افزایش قیمت سهام یونایتد بعد از اخراج مورینیو

بعد از اخراج ژوزه مورینیو سرمربی سابق منچستریونایتد از این تیم، سهام باشگاه یونایتد در بورس‌های اوراق بهادار چیزی در حدود ۶ درصد با افزایش قیمت مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سه شنبه صبح دوران سرمربی‌گری دو سال و نیمه‌ی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد به پایان رسید، ارزش سهام باشگاه یونایتد در بورس اوراق بهادار نیویورک در پایان روز سه‌شنبه با افزایشی قابل تأمل روبرو شد. در حالیکه ارزش سهام یونایتد روز دوشنبه روی 17.30 دلار بسته شده بود، ارزش سهام این باشگاه انگلیسی روز سه‌شنبه به 18.93 دلار افزایش پیدا کرد.

 

 

 

در جریان دوران پر فراز و نشیب اخیر منچستریونایتد، ارزش سهام این باشگاه نوسانات زیادی را تجربه کرده بود که یکی از علتهای اصلی آن قرار گرفتن یونایتد در رتبه‌ی ششم لیگ برتر و فاصله‌ی 19 امتیازی‌اش با صدرنشین این لیگ، لیورپول اعلام شده بود. سهام یونایتد در تاریخ 27 اوت به 27.20 دلار در هر سهم رسیده بود اما بعد در تاریخ اول اکتبر به 21.12 دلار کاهش یافته بود.

 

 

 بعد از آن که یونایتد توانست در لیگ برتر چهار بازی پیاپی را بدون شکست پشت سر بگذارد ارزش سهام این باشگاه در بورس اوراق بهادار نیویورک بار دیگر افزایش یافت. بعد از پیروزی 3-2 یونایتد مقابل نیوکاسل و پیروزی 2-1 شیاطین سرخ مقابل بورنموث در روز 3 نوامبر، سهام باشگاه منچستریونایتد بار دیگر در روند صعودی قرار گرفت و سهامداران این باشگاه را به آینده‌ی سرمایه‌گذاری‌شان امیدوار کرد.

 

ولی بعد سهام یونایتد با افتی شدید مواجه شد و حتی به رکورد کمترین قیمت این سهام یعنی 17.25 دلار رسید. افزایش شش درصدی سهام یونایتد که دیروز بعد از اخراج ژوزه مورینیو اتفاق افتاد نشان می‌دهد که بازار سرمایه به این خبر واکنش مثبتی نشان داده و امیدوار است یونایتد با سرمربی جدیدش نتایج بهتری کسب کند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان