مدیر آکادمی تراکتورسازی مطرح کرد:

ملی‌پوشان بومی استانی جذب تیم‌های پایه تراکتورسازی می‌شوند

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی گفت: ملی‌پوشان بومی استانی را جذب تیم‌های پایه تراکتورسازی می‌کنیم.

ملی‌پوشان بومی استانی جذب تیم‌های پایه تراکتورسازی می‌شوند

به گزارش ایسنا، یونس باهنر در گردهمایی هماهنگی مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی و مربیان، سرپرستان و اعضای آکادمی فوتبال باشگاه، با تمجید از عملکرد تیم‌های پایه اظهار کرد: در حال حاضر شاهد عملکرد موفق تیم‌های پایه تراکتورسازی هستیم که تیم امید و جوانان در لیگ برتر کشور در رده دوم قرار گرفتند و تیم نوجوانان نیز صدرنشین گروه خود محسوب می‌شود که این موفقیت حاصل نگاه ویژه مدیریت باشگاه است.
 
وی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های لازم را برای تداوم این نتایج را در نیم‌فصل دوم در نظر بگیریم و در کنار آن عملکردی قابل‌قبول در رده‌های سنی 15 و 17 سال که رقابت‌های آن‌ها به‌زودی آغاز می‌شود، پیش‌بینی کنیم.
 
باهنر تأکید کرد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های باشگاه در نظر داریم تا ملی پوشان حاضر در تیم‌های پایه را حفظ کرده و در کنار آن سایر ملی پوشان بومی استانی را جذب تیم‌های پایه تراکتورسازی کنیم تا بتوانیم در آینده، استعدادهای موجود در خطه آذربایجان را پرورش داده و به تیم بزرگ‌سالان تحویل دهیم.
 
در ادامه این جلسه، سرپرستان و مربیان تیم‌های پایه از توجه خاص باشگاه به رده‌های سنی آکادمی تقدیر و تشکر کردند که توجه ویژه مالکیت جدید باشگاه باعث شده تا این تیم‌ها بدون مشکل در رقابت‌ها حاضر شوند و از امکانات خوبی بهره‌مند باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان