ماهان شبکه ایرانیان

سونامی در نیمکت زردپوشان دوحه&#۱۶۰;

فوساتی سرمربی یاران طارمی می شود

سران باشگاه متمول دوحه تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده در نیمکت رهبری و بازیکنان خود دارند که سونامی آنها از سرمربیگری استارت خورد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی و یارانش در الغرافه، روزهای بسیار ناامیدکننده‌ای را در نیم فصل نخست لیگ ستارگان سپری کردند تا جایی که انتقادات از این تیم به اوج خود رسید. سران متمول باشگاه که امیدوار بودند ژورکوف فرانسوی بتواند تیم را به جایگاه واقعی اش بازگرداند، بعد از ایستادن در جایگاه ششم جدول، به فکر ایجاد تغییرات افتادند تا رسانه های دوحه از ورود یک مربی سرشناس و خوشنام در قطر به نیمکت این تیم خبر بدهند.


نام خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه ای، با سابقه درخشان هدایت تیم السد در قهرمانی آسیا و لیگ ستارگان و همین طور هدایت تیم ملی این کشور، جدیدترین نامی است که برای هدایت الغرافه بر سر زبان ها افتاده است تا جایی که استادالدوحه در خبری اختصاصی، از توافق اولیه میان دو طرف برای امضای قراردادی یک و نیم ساله گفت.


بنا به ادعای استادالدوحه، خورخه فوساتی جانشین ژورکوف فرانسوی می شود تا هدایت الغرافه در نیم فصل دوم لیگ ستارگان و همین طور پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد. به این ترتیب، با ورود مربی مشهور اروگوئه ای باید منتظر ماند و دید سیاست کلی باشگاه در قبال ستاره های خارجی، به خصوص مهدی طارمی که تنها شش ماه از قراردادش باقی مانده است، چگونه رقم خواهد خورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان