اسکای ایتالیا: چلسی ایگواین را از میلان می‌خرد

بنا بر اعلام تلویزیون اسکای ایتالیا، مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی از مدیران این باشگاه خواسته است تا گونزالو ایگواین را به خدمت بگیرند و آلوارو موراتا را به فروش برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، تلویزیون اسکای ایتالیا مدعی شد مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی از مدیران این باشگاه خواسته است تا در فرصت نقل و انتقالات ژانویه، یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند و در فهرستی که به مدیران چلسی داده، نام ایگواین صدرنشین آن است.

 

این در حالی است که به گزارش اسکای ایتالیا، ساری به مدیران چلسی اعلام کرده است که از فروش موراتا به تیمهای دیگر راضی خواهد بود. موراتا در فصل جاری، 21 بازی برای چلسی انجام داده است؛ ولی نتوانسته است با هازارد، زوج هماهنگی که مد نظر ساری بوده است را تشکیل دهد.

 

ایگواین در زمان هدایت ناپولی توسط ساری، در این تیم بازی می‌کرد. ساری در تابستان گذشته هم خواهان جذب ایگواین به چلسی بود؛ ولی او در نهایت به عنوان بازیکن قرضی، با قراردادی یک‌ساله از یوونتوس به میلان پیوست. اما ایگواین در میلان حال و روز خوبی نداشته است و در 17 بازی‌ای که تا اینجا برای میلان انجام داده، تنها موفق به زدن 7 گل شده است.

 

 

به گزارش اسکای ایتالیا، چلسی قصد دارد ایگواین را تا پایان فصل به صورت موقت به  خدمت بگیرد؛ با این شرط که در پایان فصل گزینه‌ خرید دائمی او را در اختیار داشته باشد. در عین حال، در صورت موافقت میلان، چلسی به موراتا اجازه خواهد داد تا به همین صورت، به این تیم ایتالیایی منتقل شود.

 

ساری بارها اعلام کرده که علاقه‌ زیادی به ایگواین دارد. او چندی پیش در یک مصاحبه، از این گلزن آرژانتینی به عنوان ماشین گلزنی یاد کرده  و گفته بود دلش برای کار کردن با ایگواین تنگ شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر