فولاد به پلی میکر نیاز دارد؛

قطبی در جست و جوی جانشین رفیعی و تارتا

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته های اخیر از نبود یک بازیکن طراح رنج برده است.

به گزارش ورزش سه، تیم های لیگ برتری در بازه طولانی مدت تعطیلات نیم فصل به دنبال تقویت و پر کردن نقاط ضعف خود می روند. در این میان تیم فولاد خوزستان با توجه به حضور افشین قطبی، تغییرات نسبتا زیادی خواهد داشت و این مربی در تیم جدید خود نیاز به حضور چند بازیکن تازه دارد.

قطبی که لیست بازیکنان مورد نیازش را در اختیار مدیران باشگاه گذاشته، فعلا در تعطیلات به سر می برد و باشگاه به دنبال جذب نفرات مدنظر او می رود. در لیستی که سرمربی فولاد داده، نیاز او به بازیکن در چند پست مشخص است.

یکی از مناطقی که سرمربی فولاد در آن نیاز به جذب بازیکن جدید دارد، هافبک طراح است. فولاد در ابتدای فصل با سروش رفیعی و سوارز تارتا در این پست قرارداد بست. رفیعی که قرار بود نیم فصل برای فولاد بازی کند، پس از حواشی مختلف خیلی زود اهواز را ترک کرد و تنها 5 بازی برای فولاد انجام داد که البته تحت الشعاع مصدومیت نیز بود. 

سوارز تارتا نیز که یکی از تازه وارد های لیگ ایران محسوب می شد، علی رغم اینکه عملکرد قابل قبولی به عنوان بازیکن تعویضی در چند بازی فولاد داشت، رفته رفته جایگاه خود در این تیم را از دست داد و پس از پایان نیم فصل به این تجربه جدید فوتبال خود پایان داد و از فولاد خوزستان جدا شد.

حالا تیم فولاد نیاز دارد که یک پلی میکر در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. قطبی برای این پست گزینه های مختلفی دارد که باید دید سرانجام کدام بازیکن جذب فولاد خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر