ماهان شبکه ایرانیان

موافقت یووه با معاوضه ایگواین - موراتا

باشگاه یوونتوس قصد دارد گونسالو ایگواین را با آلوارو موراتا، مهاجم چلسی معاوضه کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایگواین در حال حاضر به صورت قرضی از یووه به میلان پیوسته و باشگاه میلان که 18 میلیون یورو برای این فصل پرداخت کرده، می‌تواند با پرداخت 36 میلیون یورو، او را به صورت نهایی خریداری کند. اما چلسی به دنبال ایگواین است و می‌خواهد در نیم فصل کار انتقال را تمام کند.

 

 

 

 

برنامه چلسی بر این است که 9 میلیون یورو باقی مانده این فصل برای ایگواین را پرداخت کرده و 36 میلیون یورو نیز به یووه بپردازد تا این بازیکن آزاد شود و به جمع شاگردان مائوریزیو ساری در لیگ برتر اضافه شود.

 

از سوی دیگر، موراتا که شرایط خوبی در چلسی ندارد، به دنبال جدایی از این تیم است. او با 75 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شد و به چلسی پیوست ولی قیمت فعلی او حدود 45 میلیون یورو ارزیابی می‌شود که نشان از افت شدید او دارد.

 

 

 

 

حال یووه که مالکیت ایگواین را در اختیار دارد، در این میان نقش مهمی ایفا می‌کند و گفته می‌شود که آنها با این انتقال موافقت کرده اند. در حقیقت، موراتا به لیگ ایتالیا باز خواهد گشت و تا پایان فصل برای میلان بازی خواهد کرد و سپس یووه در مورد آینده او تصمیم گیری خواهد کرد.

 

موراتا برای حضور در میلان نیاز به خرید خانه نیز ندارد زیرا او و همسرش در منطقه کاستلو در خارج از میلان، یک خانه دارند و مقدمات حضور او در این شهر کاملا فراهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان