ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده سپاه عاشورا:

آثار جنگ نرم نامحسوس است/ ضرورت خودکفایی اقتصادی کشور

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: آثار جنگ نرم نامشهود و نامحسوس است و دشمن در این عرصه با طراحی و برنامه ریزی بسیار منسجم وارد عرصه شده و با سناریوهای گام به گام و اقتضائی وارد عمل می شود.

آثار جنگ نرم نامحسوس است/ ضرورت خودکفایی اقتصادی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام عسکر کریمیان بعداز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به امکانات و ظرفیت های داخلی می توان با مدیریت های درست به اهداف تعیین شده رسید تا برای تامین نیازهای خود دست به سوی بیگانگان دراز نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه چالش های درونی باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: در صورتی که چنین چالش ها و تهدیداتی با درایت، دشمن شناسی و جریان شناسی جدی گرفته شده و مقابله شود، دشمنان داخلی و خارجی هرگز جرات نگاه چپ به کشور را نخواهند داشت، مگر اینکه دشمنان خارجی از داخل کشور علائمی دریافت کنند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با عمل انقلابی باید مراحل بعدی انقلاب را با سیر تحولی بگذرانیم، گفت: «انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی» اهداف و آرمان این انقلاب است که باید همه نقشه راه ما بر اساس این تفکر و به صورت الهی باشد تا این امر تحقق یابد.

سردار کریمیان با بیان اینکه آثار جنگ سخت مشهود است ولی جنگ نرم بی صدا و خزنده و دارای سناریوهای مختلف است که باید با جریان شناسی، دشمن شناسی و اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمن تسلط یافت، خاطرنشان کرد: رهبری بیش از 8 سال است که با نام‌گذاری سال‌های اخیر، نشان دادند که دغدغه اقتصادی دارند چراکه اگر آرمان‌های اسلامی را بخواهیم پیاده کنیم باید استقلال اقتصادی داشته باشیم تا استقلال سیاسی داشته و شعارهای انقلاب در حد شعار نماند و به مرحله عمل در آید.

وی با تاکید بر اینکه نباید طوری اقدام کرد که نه تنها در برابر دشمنان بلکه در برابر غریبه‌ها هم  دست دراز کنیم، تصریح کرد: این امر فقط با استقلال اقتصادی محقق می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، خبرنگاری را بالاتر از افسران جنگ نرم دانست و گفت: خبرنگاران هادی و پیش برنده هستند که عنوان سرداری جنگ نرم را دارند چراکه می‌تواند لشکری را پیروز یا شکست خورده کنند. خبرنگار همیشه سیبل مقابل مدیران، مردم و فرماندهان است و پذیرش مسئولیت خبرنگاری شهامت می‌خواهد.

وی در ادامه به چالش‌های امروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تقسیم‌بندی چالش‌ها به بیرونی و داخلی ابراز داشت: دشمن بیرونی  در برابر حرکت انقلاب اسلامی هیچ دوستی با انقلاب ندارد و به دنبال ضربه زدن است ولی در درون کشور افکار لیبرالیسم و سکولاریسم در حال رخنه به داخل حاکمیت است و این چالش جدی نظام است.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه چالش درونی بیش از بیرونی به نظام ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: خارجی‌ها جرات چپ نگاه کردن و ورود به حریم ایران را ندارند مگر اینکه از درون چراغ سبزهایی دریافت کند.

کریمیان، رهنمودهای مقام معظم رهبری را نقشه راه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد و یادآور شد: اگر به این توصیه ها و رهنمودهای داهیانه کم توجهی شود بدون تردید مدیریت کشور دچار مشکل خواهد شد.

وی، منافع و مصالح ملی و جمعی را اولویت های اول هر مسئول برای توسعه کشور دانست و ادامه داد: چنانچه شعارها با اعمال ما مطابقت نداشته باشد و روحیه خدمت گذاری به آحاد مردم در میان مسئولان و مدیران اجرایی نهادینه نشود، تحقق شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام رهبری میسر نمی شود.

کریمیان با اشاره به فرموده مقام رهبری مبنی بر اینکه هم اکنون ما در میدان جنگ هستیم و اگر بخوابیم با لگد دشمنان بیدار می شویم، گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در حوزه های فرهنگی با جنگ تمام عیار نرم با نظام سلطه مواجه است که در این میدان نبرد اگر هوشیاری به خرج ندهیم دچار خسران های بسیار زیان بازی خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان