نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

مردم ایران در ۹ دی ماه ایستادگی در راه ولایت را نشان دادند

خبرگزاری مهر: امیرحسین قاضی زاده شامگاه شنبه در مراسم ایام الله 9 دی ماه که در مسجد قبا شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: ما هنوز دفاع مقدس را برای مردم به خوبی تبیین نکردیم، هنوز جوانان و مردم ما از واقعیت های جنگ و دفاع و مقدس خبر ندارند.

وی بیان کرد: در ایام جنگ هم فتنه های متعدد داشتیم، در آن زمان هم دولت کامل در اختیار جنگ نبود، این امر یک ضعف بزرگ برای جنگ بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در اوایل انقلاب، جنگی را بر ما تحمیل کردند، که این جنگ باعث شد تا مردم خودشان را به دنیا نشان دهند و پرچم ایران بر بام دل های بشر و دنیا افراشته شود.

قاضی زاده گفت: باید بدانیم چه کسانی از امتحانات الهی در فتنه های گوناگون پیروز بیرون می آیند و نمی شود، قضاوت کرد که کسانی پیروز میدان هستند که زمانی همراهی و دوستی با رهبر زمان خود داشتند، زمانی عده ای در کنار امام خمینی(ره) بودند اما در گذر زمان برعلیه امام(ره) عمل کردند.

وی بیان کرد: عده ای در جهاد اصغر پیروز بودند، اما در جهاد اکبر نتواستند مقاومت کرده و منحرف شده اند.

عضو هیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فرق بین مردم ایران در سال 1388 با مردم زمان امیرالمومنین(ع) این بود که آن زمان مردم حضرت علی(ع) را تنها گذاشتند، اما مردم ایران علمدار زمان خود حضرت آیت الله خامنه ای را در سال 1388 تنها نگذاشتند و به صحنه آمدند، در این بین مردم ورامین که ده ها سال است، انقلابی و مومن بوده اند، نقش تعیین کننده ای در خاموش کردن فتنه داشتند.

وی بیان کرد: باید مراقب باشیم که آدم ها و رسانه ها ما را به انحراف در این زمان کنونی نبرند و باید به عنوان یک سرباز در کنار فرمانده کل قوا حاضر و آماده باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر