با بهترین خودرو‌های شهری آشنا شوید!

به علاوه در صورتیکه امکانات لازم را در اختیار نداشته باشید کار‌های روزمره‌ای مانند ورود و خروج از ترافیک و گرفتن پارک دوبل می‌تواند به امری آزار دهنده برای شما تبدیل شود

با بهترین خودرو‌های شهری آشنا شوید!

زندگی در شهر و به همراه یک خودرو می‌تواند امری دشوار به نظر برسد. ترافیک‌های بزرگ و فضای‌های پارک اندک می‌توانند باعث ایجاد ناراحتی در هر فرد شهر نشین شوند.

به علاوه در صورتیکه امکانات لازم را در اختیار نداشته باشید کار‌های روزمره‌ای مانند ورود و خروج از ترافیک و گرفتن پارک دوبل می‌تواند به امری آزار دهنده برای شما تبدیل شود. به همین دلیل ما به گردآوری لیستی از بهترین خودرو‌های موجود برای رانندگی شهری پرداخته‌ایم. خودرو‌های ذکر شده در ادامه‌ی این مطلب در کنار ارائه‌ی بهترین ترکیب از قابلیت مانور پذیری و تجهیزات مناسب در فضای شهری، اندازه‌ای متراکم را نیز بدون قربانی کردن فضای داخلی فراهم می‌کنند. این لیست همچنین مناسب‌ترین خودرو شهریاعم از خودرو سایز کوچک، واگن، هیبرید، یا شاسی بلند را به شما معرفی خواهد نمود. در ادامه همراه ما باشید تا با نقاط قوت و ضعف بهترین خودرو‌های شهری آشنا شوید:

مزدا 2019 MX-5 Miata

قیمت: 25٫730 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫1

طول خودرو: 12٫8 فوت

مدل میاتا کمپانی مزدا با ارائه‌ی ویژگی‌هایی مانند چابکی، مانور پذیری آسان، و برخورداری از یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی با استفاده‌ی آسان، خودروی شهری بسیار مناسبی بوده و یکی از ارزان قیمت‌ترین مدل‌های اسپورت در بازار نیز به شمار می‌رود. این خودرو همچنین کوتاه‌ترین مدل موجود در این لیست نیز محسوب می‌شود اما با این وجود در قسمت جلو این خودرو همچنان فضای فراوانی برای شما و یک سرنشین وجود خواهد داشت. اگرچه اندازه‌ی کوچک این خودرو به این معناست که فضای چندانی در صندوق عقب آن وجود ندارد اما در عوض از رانندگی بدون سقف که برای سفر‌های آخر هفته امتیازی جذاب محسوب می‌شود، برخوردار خواهید شد.

هوندا فیت 2019

قیمت: 16٫190 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫9

طول خودرو: 13٫45 فوت

هوندا فیت از آنجاییکه برای تمامی افراد چیزی برای ارائه دارد در جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما قرار می‌گیرد. از نقاط قوت هوندا فیت می‌توان به امکانات ایمنی و تکنولوژی فراوان، راندمان سوخت بالا، و فضای داخلی بهینه سازی شده اشاره کرد. این خودرو شاید به لحاظ اندازه کوچک باشد اما فضای داخلی آن یکی از جادار‌ترین‌ها در کلاس خود محسوب می‌شود. به علاوه شکل هاچ بک، فضای حمل بار 52٫7 فوت مکعبی، و صندلی‌های Magic Seats این کمپانی، وفق پذیری زیادی را در زمینه‌ی ذخیره سازی فراهم می‌کنند.

فولکس واگن 2018 GTI

قیمت: 27٫595 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

طول خودرو: 14 فوت

فولکس واگن GTI به دنبال یک تازه سازی برای سال 2018 موفق به کنار زدن تقریباً تمامی مدل‌های سایز کوچک،‌ هاچ بک و کامپکت شده است. این خودرو همچنین دارای یکی از طولانی‌ترین گارانتی‌‌ها در کلاس خود و امتیازی بالا در زمینه‌ی ایمنی بوده که باعث شده تا مدل GTI به خریدی کاربردی بدل شود. اگرچه نقاط قوت این خودرو به تنها کاربردی بودن ختم نمی‌شود. شتاب چالاک و هندلینگ چابک آن به این معناست که رانندگی با این خودرو همچنین سرگرم کننده بوده و تمامی امکانات فضای داخلی که برای راحت ماندن در حین رانندگی در اطراف مرکز شهر به آن نیاز خواهید داشت را ارائه می‌دهد.

کیا سول 2019

قیمت: 16٫490 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

طول خودرو: 13٫6 فوت

شکل منحصر به فرد کیا سول تنها جنبه‌ی ظاهری ندارد. از آنجاییکه این خودرو تنها 13٫6 فوت طول دارد حس قربانی کردن فضا برای خودرویی که مناسب فضای شهری است را به شما منتقل نخواهد ساخت. این خودرو کامپکت با ارائه‌ی بیش از 60 فوت مکعب فضای حمل بار دارای یکی از بهترین فضا‌های در کلاس خود می‌باشد. شتاب این خودرو پایین‌تر از حد متوسط بوده اما برای خودرویی که از ارتفاع زیادی برخوردار است، هندلینگ مناسبی را ارائه می‌کند.

فولکس واگن گلف اسپورت واگن 2018

قیمت: 21٫685 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

طول خودرو: 15 فوت

فولکس واگن گلف اسپورت واگن یکی از بلند‌ترین خودروهای موجود و همچنین تنها مدل واگن در این لیست به شمار می‌رود. این خودرو که در صدر کلاس خود قرار می‌گیرد از آنجاییکه دارای طراحی اتاق لوکس، فضای اتاق فراوان، و امتیازات مناسب در زمینه‌ی قابلیت اطمینان و ایمنی می‌باشد،‌ در بین منتقدین صنعت خودرو گزینه‌‌ای محبوب در نظر گرفته می‌شود. به علاوه موتور توربو شارژ این خودرو برای رانندگی در بزرگراه‌ها به اندازه‌ی کافی سرزنده بوده، اما با این حال دینامیک هندلینگ این خودرو کامپکت برای مانور آسان در خیابان‌های شهری به میزان کافی محکم می‌باشد.

کیا ریو 2018

قیمت: 13٫900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

طول خودرو: 14٫4 فوت

کیا ریو برای سال 2018 به طور کامل باز طراحی شد و در نزدیکی جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما جای می‌گیرد. طراحی مجدد این خودرو باعث پیش فرض شدن ویژگی‌هایی مانند قفل و پنجره‌های برقی شده است. امکانات مدرن‌تر دیگری مانند اپل کار پلی و اندروید اتو اکنون به صورت آپشن ارائه می‌شوند. شما می‌توانید این خودرو را به عنوان یک مدل سدان یا هاچ بک خریداری کنید که هر یک در حدود 14٫000 دلار هزینه خواهند برد. اگرچه کیا ریو خودرویی ارزان قیمت است اما حس خرید خودرویی ارزان قیمت در شما ایجاد نخواهد شد. این خودرو امتیاز تقریباً کاملی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان و امتیازی بسیار خوب را در زمینه ایمنی به خود اختصاص داده و در نتیجه آسودگی خیال را فدای قیمت پایین آن نخواهید کرد.

هوندا CR-V 2018

قیمت: 24٫250 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

طول خودرو: 15 فوت

زندگی در شهر به این معنا نیست که خودرو‌های شاسی بلند نباید در میان اولویت‌های خرید شما قرار بگیرند. هوندا CR-V تنها چند اینچ بلند‌تر از بسیاری از خودرو‌های موجود بوده و دارای دو برابر فضای حمل بار برخی مدل‌ها نیز می‌باشد. این خودرو قابلیت‌های فراوانی برای ارائه داشته و جوایزی از جمله عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت و بهترین شاسی بلند کامپکت خانوادگی بیش از پیش باعث محبوبیت آن شده‌اند. اگرچه این خودرو از امکانات پیش فرض اندکی در فضای داخلی خود برخوردار است اما اتاق آن به نسبت دیگر خودرو‌های موجود در این کلاس به خوبی طراحی شده است. به علاوه کار با سیستم اطلاعاتی سرگرمی این شاسی بلند آسان بوده که عوامل حواس پرتی در هنگام رانندگی را محدود می‌سازد.

شورولت سونیک 2019

قیمت: 15٫420 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫6

طول خودرو: 14٫5 فوت

مدل سونیک کمپانی شورولت در دو مدل هاچ بک و سدان عرضه می‌شود که در هر دو نسخه از این خودرو فضای اتاق در اولویت قرار داده شده است. این خودرو ساب کامپکت برای مانور در ترافیک به میزان کافی کوچک بوده اما در عین حال برای رفع خستگی در رفت و آمد‌های طولانی در داخل به اندازه‌ی کافی جادار می‌باشد. اگرچه این خودرو فاقد فضای داخلی بهینه‌‌ای می‌باشد اما به صورت پیش فرض به امکانات رفاهی از جمله یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند به همراه یک صفحه نمایش لمسی و همچنین قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز خواهد بود.

تویوتا پریوس 2018

قیمت: 23٫475 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

طول خودرو: 14٫9 فوت

تویوتا پریوس شاید در میان خودرو‌های کامپکت از جایگاه بالایی برخوردار نباشد اما بالاترین امتیاز در میان خودرو‌های هیبرید را در رتبه بندی‌ خودرو‌های کامپکت ما به خود اختصاص داده است. در نتیجه اگر شما فردی شهر نشین هستید که به دنبال خرید یک خودرو سازگار با محیط زیست هستید مدل پریوس احتمالاً خودرو مورد نظر شما می‌باشد. این خودرو همچنین به همراه لیست بلندی از امکانات ایمنی و تکنولوژی و فضای حمل بار فراوان عرضه خواهد شد. به علاوه این خودرو به وسیله‌ی استاندارد‌های ایمنی بسیار بالای کمپانی تویوتا و امتیاز ایمنی بالاتر از حد متوسط پشتیبانی می‌شود.

هیوندا کونا 2019

قیمت: 19٫990 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

طول خودرو: 13٫7 فوت

هیوندا کونا در رتبه نخست رتبه بندی شاسی بلند‌های ساب کامپکت ما قرار می‌گیرد. این خودرو برای سال 2018 به بازار عرضه شد و با موتورهای قدرتمند، هندلینگ جذاب، و فضای داخلی لوکس به سرعت راه خود را به بازار خودرو پیدا کرد. این خودرو از آنجاییکه برای قرار گرفتن در فضاهای تنگ به اندازه‌ی کافی کوچک است و در عین حال برای ارائه‌ی سواری لذت بخش در اطراف شهر به میزان کافی پرسرعت می‌باشد، شاسی بلندی کامل برای رانندگی شهری محسوب می‌شود. امتیازات هیوندا کونا در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان هنوز منتشر نشده اما این شاسی بلند ساب کامپکت به همراه ایمنی فراوانی مانند دوربین دید عقب، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم حفظ خودرو در مسیر، و یک سیستم نظارتی هشدار به راننده عرضه می‌شود.

شورولت بولت 2019 EV

قیمت: 36٫620 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

طول خودرو: 13٫7 فوت

مدل بولت کمپانی شورولت تنها خودرو تمام برقی در این لیست به شمار می‌رود که این موضوع، بهایی نیز خواهد داشت. مدل بولت EV هزاران دلار بالاتر از بسیاری از خودرو‌های موجود در این لیست قیمت گذاری شده است اما با این وجود اندازه کوچک و فضای داخلی جادار این خودرو و همچنین لیست بلندی از امکانات پیش فرض، آن را به گزینه‌ای مناسب برای رانندگی شهری تبدیل کرده‌اند. شورولت بولت همچنین دارای یکی از بالاترین شعاع‌های رانندگی برقی در میان خودرو‌های موجود در بازار می‌باشد، چرا که این خودرو قادر خواهد بود تا با یک شارژ کامل تا سقف 200 مایل مسافت را بپیماید. به علاوه شارژ این خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و در نتیجه نیازی به نگرانی درباره‌ی تنظیم مجدد برنامه‌ی روزمره‌ی خود برای شارژ باطری نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان