آلگری: نباید به نتیجه بازی رفت فکر کنیم

سرمربی یوونتوس معتقد است برای حذف بارسلونا نباید به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت فکر کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوونتوس چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف بارسلونا می رود.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: در صورتی که صعود کنیم می توانیم بگوییم بازی کاملی ارائه دادیم. باید دفاع و حمله کنیم و به دنبال گلزنی باشیم. فکر نمی کنم بارسلونا در این یک هفته تغییر زیادی کرده باشد. باید باورمان را حفظ کنیم.

یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان سال 2015 برابر بارسلونا شکست خورد. سرمربی تیم تورینی در این باره گفت: آن یوونتوس متفاوت بود. بازیکنان متفاوتی بازی می کردند. در آن زمان خط میانی یووه قدرتمند تر بود اکنون در خط حمله از بازیکنان خوبی برخوردار است. باید از بازی لذت ببریم.

او درباره بارسا اظهار کرد: به این تیم احترام زیادی می گذاریم اما باید به این موضوع کمتر فکر کنیم و بیشتر در زمین خودمان را نشان دهیم، مانند هفته گذشته. بارسا از سه مهاجم خطرناک بر خوردار است و باید آن ها را کنترل کنیم. بازی پرگلی خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی درباره نقطه قوت تیمش گفت: از لحاظ ذهنی خیلی قوی هستیم. خیلی پیشرفت کردیم. نباید به بازی رفت و پیروزی مان فکر کنیم. در لیگ قهرمانان اگر یک روز بد داشته باشید ممکن است از این بازی ها کنار بروید. با این حال مطمئن هستم یوونتوس در این بازی خوب ظاهر خواهد شد. پاری سن ژرمن در سه دقیقه پایانی برابر بارسلونا حذف شد. باید به نحوی بازی کنیم که انگار دیدار رفت وجود نداشته است و تنها به این بازی فکر کنیم. اگر از این مرحله صعود کنیم هنوز چیزی را به دست نیاورده ایم. باید گام به گام پیش رویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان