ماهان شبکه ایرانیان

آلگری: مانژوکیچ بازیکنی استثنایی است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از ماریو مانژوکیچ پرداخت و او را بازیکنی استثنایی خواند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری شب گذشته در خانه میزبان آ اس رم بودند و موفق شدند که این تیم را با تک گل ماریو مانژوکیچ شکست دهند. یووه جایگاه خود در صدر جدول را با این پیروزی دشوار مستحکم کرد و آلگری پس از بازی به تمجید از مانژوکیچ پرداخت.

 

او گفت:" ما قهرمان نیم فصل هستیم ولی هنوز هیچ چیزی نبرده ایم. عملکرد خوبی تا به اینجا داشته ایم، در یک هشتم چمپیونزلیگ هستیم ولی موضوع مهم این است که ناپولی در تعقیب ماست. بازی خیلی خوبی بود، حتی وقتی تحت فشار بودیم نیز سازمان یافته بودیم. رابین اولسن چند سیو خوب داشت و ما خوب کار کردیم.

 

 

 

 

برای رم مشکلات زیادی به وجود آوردیم و آنها را تحت فشار بسیاری قرار دادیم. به نظرم تیم آنها ز لحاظ روانی شکننده بود و پس از گل، باید بیشتر حمله می‌کردیم. رم در نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی به آنها اجازه ندادیم که موقعیتی ایجاد کنند. به نظرم ما شایسته این پیروزی بودیم."

 

آلگری به تمجید از مانژوکیچ پرداخت و گفت:" او بازیکن مهمی برای ماست زیرا ترکیبی از قدرت و تکنیک است. مانژوکیچ بازیکنی استثنایی است. کریستیانو رونالدو هم موقعیت‌هایی داشت و چند بار در شرایط خوبی قرار گرفت. او در بازی بعدی به خوبی استراحت خواهد کرد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان