ماهان شبکه ایرانیان

حمایت اسطوره عراق از تصمیم سرکو کاتانچ

یونس محمود: دعوت جاسم کرار اشتباه بزرگی بود

اسطوره فوتبال عراق با حمایت از تصمیم سرمربی اسلوونیایی مدعی شد دعوت از جاسم کرار به اردوی تیم ملی می توانست بزرگ ترین اشتباه کاتانچ باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از اعلام فهرست نهایی تیم ملی عراق برای حضور در جام ملت های آسیا فشار رسانه ای زیادی روی دوش سرکو کاتانچ قرار داشت تا تعدادی از بازیکنان باتجربه فوتبال عراق به فهرست نهایی تیم ملی این کشور دعوت شوند. بنا به اعتقاد اهالی فوتبال عراق، میانگین سنی پایین بازیکنان ثابت می کرد که این تیم نیاز به یکی دو مهره باتجربه دارد که قدرت رهبری در داخل زمین را داشته باشند.


یکی از نام هایی که خیلی زیاد به گوش می خورد جاسم کرار بازیکن عراقی باشگاه صنعت نفت آبادان بود. این بازیکن سرشناس که هنوز هم طرفداران خاص خودش در این کشور را دارد در صدر تمام نام هایی بود که به سرکو کاتانچ معرفی شده بودند بلکه یکی دو نفر از آنها در فهرست نهایی شیرهای بین النهرین جا داشته باشند. اتفاقی که رخ نداد تا کاتانچ با انتقادات بیشتری روبرو شود گرچه حمایت های اسطوره فوتبال عراق از مربی اسلوونیایی کمی اوضاع را آرام کرد.


یونس محمود که طی چند سال با جاسم کرار در رقابت های باشگاهی و ملی هم تیمی بود با حمایت از تصمیم کاتانچ گفت:« به نظرم دعوت جاسم کرار به تیم ملی می توانست اشتباه بزرگی باشد. او چند سال از تیم ملی دور بود و از همه مهم تر این که تفکرات این بازیکن با نسل فعلی عراق زمین تا آسمان تفاوت داشت از همین رو فکر می کنم دعوت نشدن این بازیکن هوش بالای سرکو کاتانچ را نشان می داد».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان