عملکرد دوربین پیکسل ۳ در تست DxOMark: اولین گوشی گوگل که در نوع خود بهترین نیست

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل ۳ موفق شده با کسب امتیاز ۱۰۱، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب آیفون XR دیگر بهترین دوربین تک لنز بازار را در اختیار ندارد. از سوی دیگر پیکسل ۳ اولین تلفن هوشمند گوگل است که در نوع خود بهترین نیست.

عملکرد دوربین پیکسل 3 در تست DxOMark: اولین گوشی گوگل که در نوع خود بهترین نیست

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل 3 موفق شده با کسب امتیاز 101، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب آیفون XR دیگر بهترین دوربین تک لنز بازار را در اختیار ندارد. از سوی دیگر پیکسل 3 اولین تلفن هوشمند گوگل است که در نوع خود بهترین نیست.

دوربین پیکسل 3

بد نیست بدانید پیش از این پیکسل 2 با کسب امتیاز 98، رتبه اول دوربین تک لنز را در اختیار داشت و با عرضه آیفون XR، موفق شد به سلطنت گوشی‌های گوگل در این حوزه پایان بخشد. البته بد نیست بدانید در لیست کلی پایگاه DxOMark هنوز هواوی P20 پرو با ماژول دوربین اصلی سه گانه و امتیاز 109، رتبه اول را حفظ کرده است.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان باور دارند که پیکسل 3 در حال حاضر به همراه آیفون های XS بهترین دوربین موجود را برای استفاده‌ی عمومی دارند. حتی ممکن است برخی خصوصیت‌های خاص دوربین گوگل از ماژول بکار رفته در گوشی اپل نظیر حالت روشنایی پایین، بهتر باشند.

پیش از این گوگل، نمرات وبسایت DxOMark را در استراتژی بازاریابی خود لحاظ می‌کرد و ادعا می‌نمود که دوربین گوشی‌هایش، بهترین تجربه کاربری را رقم خواهند زد اما در کنفرانس عرضه این محصول به نمرات جدید دوربین پیکسل 3 اشاره نشده است.

در توضیحات کامل وبسایت مذکور اشاره شده که دروبین پیکسل 3 ، بهترین دوربین تک لنزه گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد و بهترین پیکسل موجود به شمار می‌رود. علاوه براین ساکنین مانتین ویو پیشرفت زیادی در حوزه پردازش تصویر و تصویربرداری دیجیتال داشته‌اند. در نتیجه پیکسل 3 دوربین همه کاره‌تری دارد و کاربران می‌توانند بدون کمک گرفتن از منو‌های دستی، تصاویر مطلوبی را ثبت نمایند.

دوربین پیکسل 3

در پایان باید گفت که پیکسل 3 توانسته نمره‌ی بهتری نسبت به آیفون XR در ضبط ویدیو کسب کند. این در حالی که نمره‌ی عکسبرداری آن دو با هم تفاوتی ندارد و جالب اینجاست برتری پیکسل 3 تاثیری در نمره کلی این پایگاه نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر