ماهان شبکه ایرانیان

فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ مورد‌علاقه هنرمندان در سال ۲۰۱۸ ـ قسمت اول

اگر هنوز هم به دنبال بهترین و جدیدترین فیلم‌های سال هستید، بهتر است گزارش زیر را بخوانید و ببینید هنرمندان محبوب شما چه نظری در مورد فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ سال ۲۰۱۸ دارند.

اگر هنوز هم به دنبال بهترین و جدیدترین فیلم‌های سال هستید، بهتر است گزارش زیر را بخوانید و ببینید هنرمندان محبوب شما چه نظری در مورد فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ سال 2018 دارند.

بردلی کوپر Bradley Cooper (بازیگر و کارگردان فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» A Star Is Born)
«از دیدن «رم» Roma بسیار لذت بردم و «کتاب سبز» Green Book را هم خیلی دوست داشتم. امسال فیلم‌های زیادی ندیدم ولی این دو فیلم عالی بودند.»هنری گلدین Henry Golding (بازیگر فیلم «آسیایی‌های خرپول» Crazy Rich Asians)
فیلم «سیکاریو 1» Sicario 1 فوق‌العاده بود. «سیکاریو 2» از آن هم بهتر بود. به نظر من هر فیلمی که بنیسیو دل تورو Benicio del Toro بسازد فوق‌العاده است. از تماشای مجموعه تلویزیونی «بادیگارد» The Bodyguard واقعاً لذت بردم. از همان قسمت اول من را درگیر داستان جالبش کرد.»بری جنکینز Barry Jenkins (کارگردان فیلم «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» If Beale Street Could Talk)
«انتخاب من «رم» است. من از قدیم با کارهای آلفونسو کوارون Alfonso Cuaron آشنا بودم. هرکسی که در 20 سال اخیر به مدرسه سینمایی رفته باشد می‌داند کوارون کیست. کمتر کارگردانی وجود دارد که بتواند فیلمی مانند «جاذبه» Gravity را در آن مقیاس بزرگ بسازد و سپس با همان تکنیک و سبک داستان‌سرایی بتواند فیلمی با داستانی صمیمی و گرم را به بهترین نحو به تصویر بکشد. فیلم‌های سینمایی باید این‌طور باشند. او تمام دانش و امکانات لازم برای ساخت فیلم‌های بزرگ را دارد و از همان امکانات برای ساخت داستانی احساسی و قوی نیز استفاده می‌کند. داستانی که در ماه یا سیاره دیگری اتفاق نمی‌افتد ولی تأثیر زیادی روی بیننده دارد.»

لتیشیا رایت Letitia Wright (بازیگر فیلم «بلک پنتر» Black Panther)
«فیلم‌هایی که امسال نظر من را به خود جلب کردند، «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند»، «پسر زیبا» Beautiful Boy و «نفرتی که می‌پراکنی» The Hate U Give بود.»

اندرو رنلز Andrew Rannells (بازیگر مجموعه تلویزیونی «دوشنبه‌ سیاه» Black Monday و «دهان بزرگ» Big Mouth)
از تماشای مجموعه تلویزیونی «هوم کامینگ» Homecoming بسیار لذت بردم، داستان درام زیبایی که هر قسمت آن نیم ساعت بود، فرمتی که قبلاً شبیه آن را ندیده بودم. به نظرم فیلم‌برداری آن فوق‌العاده بود و حال‌وهوای هیچکاکی داستان را بسیار می‌پسندم. دیدن بازی جولیا رابرتس Julia Roberts نیز لذت‌بخش بود. بازی بابی کاناوله Bobby Cannavale هم مثل همیشه عالی است.
از داستان کتاب «سال استراحت و آرامش من» My Year of Rest and Relaxation خوشم آمد. داستان عجیبی که به زیبایی روایت شده بود. شخصیت داستان نیز شخصیتی عجیب و جالب دارد. آتوسا مشفق Ottessa Moshfegh نویسنده قهاری است و علاقه زیادی به کتاب‌هایش دارم.»آدام پالی Adam Pally (بازیگر مجموعه تلویزیونی Champaign ILL)
«از تماشای مجموعه تلویزیونی «تخریب‌گر آمریکایی» American Vandal بسیار لذت بردم. هیچ‌وقت خیلی طرفدار فیلم‌های ابرقهرمانی نبودم ولی به نظرم «بلک پنتر» فیلم جالبی بود.»میشل یئو Michelle Yeoh (بازیگر «آسیایی‌های خرپول»)
«مجموعه تلویزیونی «کشتن ایو» Killing Eve را به خاطر حضور ساندرا اوه Sandra Oh دوست داشتم. داستانی جذاب و واقعی که برای انتخاب بازیگر زن آسیایی برای این نقش به دنبال توضیحی نیست.»جیمز ون در بیک James Van Der Beek (بازیگر سریال «ژست» Pose)
«از فیلم‌های امسال، فیلم «راپسودی بوهمی» Bohemian Rhapsody و مجموعه تلویزیونی «آتلانتا» Atlanta را که به نظر من سریالی بسیار متفاوت و جالب است را دوست داشتم. علاوه بر این‌ها از تماشای برنامه Ultimate Beastmaster همراه با بچه‌هایم لذت بردم.»

مارتی نوکسون Marti Noxon (کارگردان مینی‌سریال «اشیای تیز» Sharp Objects)
««معاون» Vice فیلم موردعلاقه من در سال 2018 است.»نینا جیکوبسون Nina Jacobson (تهیه‌کننده «بن برگشته است» Ben is Back)
«فیلمی که فکر من را به خود مشغول کرد «سوارکار» The Rider بود و توصیه می‌کنم حتماً آن را ببینید.»ریچارد ای.گرنت Richard E. Grant (بازیگر فیلم «می‌تونی مرا ببخشی؟» Can You Ever Forgive Me?)
«به نظرم «سوگلی» The Favourite فیلم فوق‌العاده‌ای بود و بازی هر سه بازیگر آن تماشایی بود. «رم» نیز فیلم ارزشمند با بازیگران ماهری است.»

تونی شالهوب Tony Shalhoub (بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانم میزل شگفت‌انگیز» The Marvelous Mrs. Maisel)
«مجموعه تلویزیونی درام «روستای فرانسوی» A French Village، با قسمت‌های یک‌ساعته در مورد جنگ‌جهانی دوم، مرا شیفته خود کرد و جایش در اول لیست سریال‌های محبوبم است.»زکری لی‌وای Zachary Levi (بازیگر «خانم میزل شگفت‌انگیز» The Marvelous Mrs. Maisel)
«از تماشای مجموعه تلویزیونی «میهن‌پرست» Patriot بسیار لذت بردم و بی‌صبرانه منتظر فصل دوم آن هستم. این مجموعه من را به یاد فیلم متفاوت و جالب «در بیروژ» In Bruges می‌اندازد. از تماشای آثار متفاوت لذت می‌برم و کسانی که ریسک می‌کنند و اثری جدید خلق می‌کنند را تحسین می‌کنم. فیلم‌نامه و کارگردانی و بازی‌های «میهن‌پرست» فوق‌العاده است.»جیک جانسون Jake Johnson (بازیگر» اسپایدر-من: به درون دنیای عنکبوتی Spider-Man: Into the Spider-Verse)
«فیلم «سه غریبه همسان» Three Identical Strangers با این‌که داستانی ناراحت‌کننده دارد اما برای من بسیار جالب بود. من هنوز هم «بهتر است با ساول تماس بگیری» Better Call Saul را دنبال می‌کنم و یکی از طرفداران این سریال هستم. نمی‌دانم چرا باب ادنکیرک Bob Odenkirk برای بازی عالیش همه جوایز را درو نمی‌کند.»این مطلب از نوشته مردیت ورنر Meredith Woerner در سایت ورایتی Variety گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان