معاون پژوهشی وزیر علوم :

۵۰ طرح فناوری به ۱۰۰ سرمایه گذار معرفی می شود

50 طرح فناوری به 100 سرمایه گذار معرفی می شود
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، مسعود برومند امروز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور و نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، گفت: در این دو نمایشگاه به بخش های مختلفی پرداخته و از برخی فناوری های خاص با گرنت (اعتبار پزوهشی) حمایت می شود.
وی افزود: امسال 199 واحد فناوری و دانشگاهی در نمایشگاه شرکت کردند و از مجموع 3199 فناوری، تمام ارکان سیستم آموزش عالی در این فرایند حضور دارند. چرا که در کشور نیاز داریم طرح های کسب و کار دارای توجیه فنی و اقتصادی افزایش یابد.
وی گفت: نکته مهم این است که از تمام نقاط کشور با ما هستند و در هر نقطه دست اندرکاران حوزه فناوری در این نمایشگاه حاضر شدند. در این نمایشگاه ها از حوزه سلامت تا فناوری اطلاعات، فناوری های زیستی و مجموعه نوآوری کشور حضور دارند.
معاون پزوهشی وزیرعلوم اظهار کرد: در این چند روز کارگاه هایی برای آشنایی پژوهشگران با حوزه های فناوری برگزار می شود.
معاون پژوهشی وزیرعلوم با بیان اینکه این نمایشگاه یک دانشگاه است، ادامه داد: تستا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در شرایط تحریم هستیم. افزون بر این، 900 نیاز در حوزه های مختلف در این نمایشگاه ارائه شده است.
وی اظهار کرد: یارانه ای تا سقف 2.5 میلیارد تومان به نوآوری های ارائه شده دراین نمایشگاه اختصاص می یابد ، همچنین، صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تا 70 درصد هزینه های لازم برای تجاری سازی طرح های فناوری را تخصیص می دهد.
**9492**1601**
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان