معاون حمایت و سلامت کمیته امداد:

بیش از ۲ میلیون خانوار از سوی کمیته امداد کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند

رهبر گفت: تا پایان دی ماه سال جاری، بیش از ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۷۶۱ خانوار از سوی کمیته امداد کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند.

بیش از 2 میلیون خانوار از سوی کمیته امداد کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند

بیش از 2 میلیون خانوار از سوی کمیته امداد کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت کمیته امداد  در نشست خبری که امروز (دوشنبه 3 دی ماه) با موضوع اجرای تبصره 14 قانون برنامه و بودجه سال 97 در محل کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان دی ماه سال جاری، بیش از 2 میلیون و 19 هزار و 761 خانوار از سوی کمیته امداد کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند که از این تعداد یک‌میلیون و 465 هزار سالمند و یک‌میلیون زن سرپرست خانوار هستند.

وی افزود: 60 درصد از این افراد سرپرست خانوار بودند که با برنامه‌ها و اجرای تبصره 14 قانون نسبت جمعیتی تغییر کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه 433 هزار دانش‌آموز و 57 هزار دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، تصریح کرد: 57 هزار بیمار صعب‌العلاج نیز از سوی کمیته امداد حمایت می‌شوند.

رهبر گفت: سرپرست 35 هزار و 500 نفر از خانواده‌ها زندانی هستند و با تفاهمی که با سازمان زندان‌ها بستیم، از این تعداد خانواده‌ها حمایت می‌شود.

وی با اشاره به وجود اقلیت‌های مذهبی در میان مددجویان، تصریح کرد: اقلیت‌های کلیمی، مسیحی و زرتشتی بیش از 650 خانوار را تشکیل می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه بیش از 42 درصد از افراد تحت پوشش را خانواده‌های دو نفره تشکیل می‌دهند، ادامه داد: خانواده‌های یک نفره 31،5 درصد، خانواده‌های سه نفره 14.3 درصد، خانواده‌های چهار نفره 7.2 درصد و خانواده‌های پنج نفره 4.6 جمعیت مددجویان را تشکیل می‌دهند.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر