اوزیل در قامت کاپیتان چگونه است؟

بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب آرسنال در دیدار مقابل برنلی، بازتاب بسیاری در نشریات داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل در این فصل با غیاب بازیکنانی مثل کوشیلنی، توانسته بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو ببنند و رهبر تیم در زمین باشد. با توجه به اینکه او پیشتر چنین وظیفه ای را در تیم‌هایش برعهده نداشته، گمانه زنی های زیادی در مورد شخصیت او به عنوان کاپیتان مطرح شده که سئاد کولاسیناچ، توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

 

 

 

 

او گفت:" مسوت از آن دسته کاپیتان‌هایی نیست که مقابل همه فریاد بزند تا مقابل افراد خارج باشگاه اینطور نشان دهد که سعی می‌کند تیم را رو به جلو ببرد. او در رختکن صحبت می‌کند، با تک تک بازیکنان مکالمه دارد. کیفیتی که او دارد، خیلی به تیم کمک می‌کند. به عنوان کاپیتان و بازیکن برای ما شخصیت بسیار مهمی است. وقتی بازیکن بزرگی مثل مسوت هستید، انتقادات ناروا زیادی علیه شما مطرح می‌شود. البته که تیترهای منفی زیادی وجود دارند ولی به عنوان تیم، ما به این صحبت ها توجهی نداریم و مسوت هم ندارد. این چیزیست که اهمیت دارد. ما همه پشت مسوت هستیم، هم کادر فنی و هم بازیکنان. اگر چیز منفی نوشته می‌شود، این اتفاقی است که می افتد. در زندگی، همه چیز مثبت نیست، گاهی صحبت های منفی علیه شما مطرح می‌شود. ولی عملکرد او در روز شنبه، همه منتقدان را ساکت کرده است."

 

 

 

 

اوزیل نقش مهمی روی گل اول آرسنال مقابل برنلی ایفا کرد و پاس دقیقی برای کولاسیناچ در محوطه جریمه ارسال کرد. مدافع توپ‌چی ها ادامه داد:" پاس او باورنکردنی بود. ما همه کیفیت های مسوت را می‌شناسیم و من به این خاطر آنطور دویدم که دیدم توپ زیر پای اوست. بازیکن‌های زیادی نیستند که بتوانند چنین پاسی بدهند. او می‌تواند. وقتی دیدم توپ زیر پای اوست، می‌دانستم می‌تواند من را پیدا کند. پاس فوق العاده ای از او گرفتم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان