توصیه حداد عادل به آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: آیین آغاز فعالیت های پردیس تربیتی توانا وابسته به آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی،‌ در باغ خوردین واقع در شهرک قدس (غرب) برگزار شد.

در این مراسم حداد عادل طی سخنانی پردیس توانا را امکان با ارزشی برای دانش آموزان دانست و گفت: من ابتدا به آقای رئیسی بابت توجه به آموزش تشکر می‌کنم. همه ما می‌دانیم که قیمت زمین در این نقطه از تهران چقدر بالاست و این زمین را آقای رئیسی می‌توانست صرف برج‌سازی کند اما این سرمایه را به خدمت آموزش آورده است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید حال و روز فردای جامعه را بدانید، نبض امروز آموزش و پرورش را چک کنید. شرایط امروز آموزش و پرورش است که فردای جامعه را رقم می زند.

آنقدر که مدارس در برنامه های فوق برنامه می توانند اثر گذار باشند در برنامه های اصلی نیست اصلا تفاوت مدارس در فوق برنامه است. وگرنه برنامه‌های روزانه همه مدارس یکسان است.

حداد عادل توجه به مناطق محروم را اولویت دانست و گفت: باید طوری باشد که مدارس مناطق محروم تهران به این فضا بیایند و از اینجا استفاده و از نظر فکری و علمی و دینی با دست پر از اینجا خارج شوند.

وی ادامه داد: ما هم در مدارس فرهنگ در خدمت شما هستیم و امید است که همه ما سرباز امام رضا(ع) باشیم و برای اعتلای جامعه گام برداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان