فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ مورد‌علاقه هنرمندان در سال ۲۰۱۸ ـ قسمت دوم

اگر هنوز هم به دنبال بهترین و جدیدترین فیلم‌های سال هستید، بهتر است گزارش زیر را بخوانید و ببینید هنرمندان محبوب شما چه نظری در مورد فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ سال ۲۰۱۸ دارند.

اگر هنوز هم به دنبال بهترین و جدیدترین فیلم‌های سال هستید، بهتر است گزارش زیر را بخوانید و ببینید هنرمندان محبوب شما چه نظری در مورد فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ سال 2018 دارند.

فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی‌ مورد‌علاقه هنرمندان در سال 2018 ـ قسمت اول

کیرن کالکین Kieran Culkin (بازیگر Succession)
«من طرفدار فیلم‌های مارول هستم و به نظرم «بلک پنتر» و «جنگ ابدیت» Infinity War هر دو فوق‌العاده بودند. کمپانی مارول فیلم‌های خوبی می‌سازد اما بیشتر مردم آن‌ها را در گروه فیلم‌های «ابرقهرمانی» می‌گذارند و به پیام عمیق‌تر این فیلم‌ها توجه نمی‌کنند. در وقت‌های بیکاریم از تماشای کشتی کج نیز لذت می‌برم.»ریچل بلوم Rachel Bloom (بازیگر سریال «دوست‌دختر سابق دیوانه» Crazy Ex- Girlfriend)
«مجموعه تلویزیونی «کشتن ایو»، به خاطر داستان متفاوت و غیرقابل‌پیش‌بینی‌اش و هم برای بازی‌های فوق‌العاده‌ آن. فیلم «سه غریبه همسان» و کتاب «21 درس برای قرن بیست‌ویک» 21 Lessons for the 21st Century نیز انتخاب‌های دیگر من هستند.»کتی گریفین Kathy Griffin (بازیگر مجموعه تلویزیونی The President Show)
«ازنظر من فیلم «آسیایی‌های خرپول» داستان کمدی رمانتیک جالبی بود، چراکه من را با فرهنگی که شناختی از آن ندارم آشنا کرد. بازی‌های بازیگران آن نیز فوق‌العاده بود. سریال «نامزد نود روزه» 90Day Fiance با موضوعی واقعی توجه مرا به خود جلب کرد. امسال از خواندن کتاب Dear Madam President نوشته جنیفر پالمیری Jennifer Palmieri نیز بسیار لذت بردم.»

دبرا مسینگ Debra Messing (بازیگر مجموعه تلویزیونی «ویل و گریس» Will & Grace)
«به نظر من سریال «بادیگارد» محشر بود.»جان سی. ریلی John C. Reilly (بازیگر فیلم «استن و لی» Stan & Ollie)
«از تماشای فیلم «سوارکار» بسیار لذت بردم و بازیگران آن، با‌ این‌که بازیگران حرفه‌ای نبودند، اما فوق‌العاده ظاهر شدند. از آنجایی در فیلم «برادران سیسترز» The Sisters Brothers خودم تجربه اسب‌سواری را داشتم، این ارتباط قوی و ارزشمند با این حیوان زیبا را درک می‌کنم. امیدوارم این فیلم به موفقیتی که شایسته آن است برسد.»

ام.جی رودریگز MJ Rodriguez (بازیگر سریال «ژست»)
«از دیدن دوباره جادوگرها در سریال American Horror Story Apocalypse بسیار خوشحال شدم. بیلی پورتر Billy Porter هم در این فصل حضور دارد و عالی بازی می‌کند. واقعاً سریال خوبی است. ازآنجایی‌که من طرفدار پروپاقرص داستان‌های هری‌ پاتر هستم، از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald بسیار لذت بردم.»مارا ویلسون Mara Wilson (مجموعه تلویزیونی «ابرقهرمان 6» Big Hero 6)
«ازآنجایی‌که من همیشه شیفته بازی اولیویا کولمن Olivia Colman بوده‌ام، فیلم «سوگلی» فیلم موردعلاقه من در سال 2018 است. مجموعه تلویزیونی «کشتن ایو» با بازی جودی کومر Jodie Comer نیز فوق‌العاده بود.»

هنری وینکلر Henry Winkler (بازیگر سریال «بری» Barry)
«از تماشای بازی بردلی و لیدی گاگا خیلی لذت بردم برای همین «ستاره‌ای متولد شده است» را انتخاب می‌کنم و البته فیلم «بلکککلنزمن» BlacKkKlansman.»

استیون کانالز Steven Canals (بازیگر سریال «ژست»)
«برنامه «زنان خانگی واقعی» The Real Housewives را دوست دارم و آن را دنبال می‌کنم.»

دن لوی Dan Levy (بازیگر مجموعه تلویزیونی Schitt’s Creek)
««ستاره‌ای متولد شده است» فیلمی احساسی و زیبا بود. از تماشای بازی‌های بازیگران سریال «آمریکایی‌ها» The Americans و داستان فوق‌العاده «خانم میزل شگفت‌انگیز» بسیار لذت بردم.»جیا گان Gia Gunn (بازیگر سریال Ru Paul’s Drag Race)
«نه‌تنها به خاطر حضور ویلیام و شانگلا در این فیلم، بلکه به خاطر داستان الهام‌بخش و واقعی «ستاره‌ای متولد شده است»، این فیلم را انتخاب می‌کنم. سریال «ژست» دقیقه همان چیزیست که نبودش در هالیوود احساس می‌شد. نشان دادن زنان و مردان ترنس در جامعه و جدی گرفتن آن‌ها موضوع مهمی است و مسلماً سریال Ru Paul’s Drag Race که حرفه بازیگریم را از آن شروع کردم. واقعاً قدردان فرصتی که در اختیارم قرار داده شد، هستم.»نیکو سنتوس Nico Santos (بازیگر فیلم «آسیایی‌های خرپول»)
«مسلماً فیلم موردعلاقه من «آسیایی‌های خرپول» است و از این‌که شانس بازی در این فیلم را داشتم بسیار خوشحالم. مجموعه تلویزیونی Succession نیز با داستان دراماتیک و تلخ و درعین‌حال بامزه‌اش را دوست داشتم. Hoarders هم یکی از برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه من است.»رایان جامال سوین Ryan Jamaal Swain (بازیگر سریال «ژست»)
«ازنظر من «بلک پنتر» فیلم فوق‌العاده‌ای بود. این فیلم به خاطر داشتن بازیگران رنگین‌پوست در نقش‌های اصلی، برای من بسیار ارزشمند بود. نحوه روایت داستان در سریال «ترور جانی ورساچه» The Assassination of Gianni Versace، واقعاً جالب بود. امسال از خواندن کتاب I Can’t Date Jesus نیز بسیار لذت بردم.»لارن اش Lauren Ash (بازیگر سریال «سوپرمارکت» Superstore)
«از آخرین‌باری که فیلمی درام رمانتیک قوی‌ای دیدیم، مدتی می‌گذرد. «آسیایی‌های خرپول» با داستانی جالب در مورد دنیایی که اطلاع زیادی در مورد آن نداشتیم، واقعاً دیدنی بود. مجموعه تلویزیونی «نامزد 90 روزه» از بهترین برنامه‌های تلویزیونی است که تابه‌حال دیده‌ام.»جیسون جرج Jason George (بازیگر سریال «ایستگاه 19» Station 19)
«فیلم «بلکککلنزمن» من را تحت تأثیر قرار داد و به یاد خاطرات قدیمم انداخت.»مارک رانسون Mark Ronson (آهنگساز فیلم «ستاره‌ای متولد شده است»)
«فیلم «بن برگشته است» من را غافلگیر کرد. این فیلم را در جشنواره فیلم تورنتو دیدم و ازنظر من داستان بسیار زیبایی دارد.»منا مسعود Mena Massoud (بازیگر فیلم «علاءالدین» Aladdin)
«بازی و کارگردانی کوپر در «ستاره‌ای متولد شده است» فوق‌العاده بود. من از همان فصل اول طرفدار «خانم میزل شگفت‌انگیز» بودم و از تماشای «کشتن ایو» هم خیلی لذت بردم.»استفان جیمز Stephan James (بازیگر سریال «هوم‌کامینگ»)
«اصلاً کسی پیدا می‌شود که عاشق «بلک پنتر» نباشد؟ داستانی فوق‌العاده نوشته رایان گولکر Ryan Coogler با بازی‌هایی عالی.»

این مطلب از نوشته مردیت ورنر Meredith Woerner در سایت ورایتی Variety گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان