بازتاب سخنان گلر ایرانی در فاکس نیوز؛

بیرانوند: بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم/ بعد از ۴۳ سال نوبت ماست

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید: بعد از ۴۳ سال واقعا دیگر زمان، زمان قهرمانی است و دیگر بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم.

سرویس ورزش مشرق – علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه ای کوتاه که از طریق فاکس اسپورت نیوز نیز منعکس شده است، اظهار داشت: آخرین بار به سال 1976 فوتبال ملی ایران طعم موفقیت و آقایی در سطح قاره کهن را چشیده و اکنون برای درخشش و بالیدن در سال 2019 آماده هستیم و بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم.

بیرانوند که به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل تیمهایی چون اسپانیا، پرتغال و مراکش به یک مبارز و یک نجات دهنده در تیم ملی مشهور شده بر این باور است که وقت، وقت قهرمانی است و تیم ملی فوتبال ایران باید این بار در سکوی قهرمانی ایستاده و جایگاه واقعی فوتبال خود را به قاره آسیا نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: برای رسیدن به رویاهایم سختی‌های زیادی کشیدم
 

حضور در نیمه‌نهایی رؤیای کی‌روش است نه مردم +عکس
 

10 سرمربی برجسته جام ملت‌های آسیا/ رقابت کی‌روش با قهرمان جهان و اروپا +عکس

وی می‌گوید: در جام ملتهای آسیا فقط به قهرمانی فکر می کنیم و مردم حق دارند از ما قهرمانی را طلب کنند. بعد از 43 سال واقعا وقت قهرمانی است و دیگر بهانه ای برای قهرمان نشدن نداریم. بازیکنان به شدت انگیزه دارند و می خواهند در این افتخار بزرگ ملی سهیم باشند. البته رقبای جدی داریم، عربستان، ژاپن، کره جنوبی، قطر و امارات شاید همه تیمها مدعی باشند اما ایران فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اشتباهات گذشته درس گرفته ایم و قرار نیست تجربه تلخ سالیان گذشته بار دیگر تکرار شود، اولین اشتباه شکل نخواهد گرفت و بدون اشتباه به سمت ثبت قهرمانی پیش خواهیم رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان