استاندار کردستان:

کار خیرین مدرسه ساز سند افتخاری برای ملت ایران است

سنندج - استاندار کردستان گفت: کار خیرین مدرسه ساز بعد از پیروزی انقلاب در کشورمان سند افتخاری برای ملت ایران است.

کار خیرین مدرسه ساز سند افتخاری برای ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز چهارشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در سنندج گفت: اساس پیشرفت و توسعه هر جامعه ای دانایی و آگاهی و دستیابی به علم، دانش و تکنولوژی های روز است.

وی با اشاره به اینکه تجارب انسان در طول تاریخ ذخیره ای برای نسل های آینده است، عنوان کرد: دستیابی به اطلاعات، آمار و تکنولوژی بدون آموزش امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: بی شک مبنا و اساس حرکت به سوی توسعه در هر جامعه ای آموزش و وجود نهاد آموزش و پرورش است.

استاندار کردستان ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم نخستین اقدامی که در ژاپن انجام شد برپایی چادرهایی برای تحصیل کودکانشان بود.

زاهدی اظهارداشت: یکی از دلایل پیشرفت امروز کشور ژاپن به همین اقدام آنها که قبل از احداث راه و ادارات، مدارس را برپا کردند، برمی گردد و به همین دلیل لازم است که ما نیز به این بخش ها توجه کنیم.

وی بیان کرد: نقش و اهمیت آموزش در تمامی ابعاد زندگی بشر ازتولد تا مرگ کاملا محسوس و مشهود است و بدون شک توسعه در حوزه علم و دانش باعث رسیدن به توسعه در سایر بخش ها می شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد این دوره از جشنواره ایمن سازی مدارس است، گفت: در گذشته یکی از مشکلات کشورمان وجود مدارس سه و چهار شیفته به دلیل کمبود فضای آموزشی بود.

وی اظهار داشت: کار و اقدامی که خیران مدرسه ساز بعد و از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان آغاز کردند سند افتخاری برای ملت ماست.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نیکوکاری از نیک اندیشی نشات می گیرد، عنوان کرد: کسانی که اقدام به انجام کار نیک می کنند در فکر و اندیشه خود هم به نیکی و خیر می اندیشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان