امیرفضلی با رویای شب دهم روی صحنه تئاتر می‌رود

ارژنگ امیرفضلی، بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون به زودی در نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی میلاد جباری مولانا از دهم اردیبهشت به تالار وحدت می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به نقل از راوبط عمومی نمایش، ارژنگ امیرفضلی، بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون به زودی در نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی میلاد جباری مولانا از دهم اردیبهشت به تالار وحدت می‌رود.
 
وی درباره نقش خود در این نمایش گفت: در مورد محتوای نمایش و داستان از الان چیزی نمی‌گویم تا جذابیت آن برای مخاطبان حفظ شود. در همین اندازه بگویم که «رویای شب دهم اردیبهشت» ترکیبی از تصویر و حرکت است و یک گروه حرفه‌ای از بازیگران و همچنین یک گروه حرکت جوان و خلاق از حدود سه ماه قبل در حال تمرین برای اجرای این نمایش هستند.
 
فیلم‌های سینمایی، محاکمه در خیابان به کارگردانی مسعود کیمیایی، اخراجی‌ها 1 و 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی و سریال‌های تلویزیونی «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی، «همه خانواده من» به کارگردانی داریوش فرهنگ، «کسی خوابه؟» و «قرارگاه مسکونی» به کارگردانی سید جواد رضویان را می‌توان به عنوان بخشی از کارنامه هنری ارژنگ امیرفضلی معرفی کرد.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان