ماهان شبکه ایرانیان

الوطن از آمادگی مرد اروگوئه ای برای بازگشت نوشت

فوساتی: آمادگی هدایت الغرافه را دارم

در پی نتایج ناامیدکننده الغرافه در لیگ ستارگان گمانه زنی ها در ارتباط با تغییرات گسترده روی نیمکت رهبری این تیم به اوج خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این گمانه زنی ها مطرح شدن نام خورخه فوساتی اروگوئه ای برای جانشینی سرمربی فرانسوی و ناکام الغرافه بود. شایعه ای که از چند روز پیش دهان به دهان در محافل خبری دوحه پیچید تا رفته رفته روزهای حضور ژورکائف فرانسوی روی نیمکت الغرافه به پایان خود برسد.


در واکنش به این شایعات و گمانه زنی ها امروز روزنامه الوطن جلد خود را به مصاحبه اختصاصی با این مربی مشهور اروگوئه ای اختصاص داد. خورخه فوساتی که با السد قهرمان آسیا شد و با الریان هم بهترین نتایج لیگ ستارگان را ثبت کرد اما در تیم ملی قطر نتوانست زمینه صعود عنابی ها به جام جهانی را فراهم کند در این گفتگو از تمایل خود برای هدایت الغرافه گفت.


الوطن با تیتری از قول فوساتی با این مضمون که آمادگی هدایت الغرافه را دارم، نوشت:« تا چند روز آینده باید منتظر رسمی شدن این همکاری بود چون سران الغرافه تصمیم به ایجاد تغییرات گسترده دارند و این تغییرات ممکن است به بازیکنان و ستاره های خارجی حال حاضر این باشگاه نیز کشیده شود».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان