رئیس کل دادگستری اسنان کهگیلویه وبویراحمد:

احکام مخلان نظم در بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احکام مخلان نظم در بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود.

احکام مخلان کسبه و بازاریان یاسوج بزودی اجرا می‌شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ملاقات مردمی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج گفت: احکام مخلان نظم در  بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه‌ نظام اسلامی هستند، ادامه داد: قوه‌ قضائیه به عنوان بخشی از نظام در خدمت مردم است و وظیفه‌ ما گره گشایی از کار مردم است.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه وبویراحمد که در جمع تعدادی از بازاریان و نمازگزاران صحبت می‌کرد، به موضوع ایجاد امنیت برای کسبه و اصناف اشاره و بیان کرد: ایجاد امنیت تکلیف ماست و در امنیت مجموعه‌ بازار، با همه‌ وجودمان به میدان آمده ایم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای ادای تکلیف و ارائه خدمت به مردم مانند سربازان در میدان جنگ، از جانمان  مایه می‌گذاریم، گفت: جامعه‌ای سالم و خدا محور است که عدالت در آن باشد و اگر عدالت باشد زمین هم آباد و جامعه هم آرام است.

در ادامه‌ این برنامه مسئولان قضایی حاضر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج به بیش از 100 مورد از درخواست ها‌ی مردمی پاسخ داده و دستورات قضایی لازم صادر شد.

لازم به ذکر است کارگران اخراجی کارخانه‌ قند یاسوج نیز در پایان این برنامه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان به منظور احقاق حق جامعه کارگری این کارخانه تشکر کردند و خواستار تسریع در رسیدگی به حقوق خود شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان