ماهان شبکه ایرانیان

معاون خدمات پس از فروش سایپایدک خبر داد:

سایپایدک بیشترین رشد رضایت مشتریان را کسب کرد

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید تخته چیان با بیان این مطلب افزود: سایپایدک در زمینه بهبود شاخص‌های افزایش دهنده رضایت مشتری پیشرفت‌های مناسبی داشته است که از مهمترین آنها می‌توان به نحوه نوبت دهی،‌ مدت زمان صرف شده جهت پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی و... اشاره کرد.

وی گفت: سایپایدک در سال 97 در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان، توانسته است گام‌های مهمی در این مسیر بردارد و به اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

وی یادآور شد: این حرکت رو به جلو و رشد صعودی که از سال گذشته آغاز شده، مدیون تلاش کارکنان و همراهی شبکه نمایندگی‌ها در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان است. نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های خدمات پس از فروش و پیگیری خواسته‌ها و سلایق مشتریان در ارائه خدمات و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر انتظارات مشتری، در کسب این موفقیت تاثیرگذار بوده و در کنار آن از آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و به کارگیری نیروهای متخصص نیز بهره‌ برده‌ایم.

معاون خدمات پس از فروش سایپایدک تاکید کرد: این افزایش امتیاز که برآیند نظرات مشتریان از نحوه دریافت در خدمات شبکه گسترده نمایندگی‌ها است برای ما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و تلاش خواهیم کرد که این روند رو به رشد را در ماه ها و سال های آینده ادامه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان