ماهان شبکه ایرانیان

رضا فتاحی سرپرست سپاهان؛

با اصول حرفه‌ای برای جذب دشتی اقدام کردیم

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید برای جذب دشتی به باشگاه سایپا نامه رسمی ارسال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای تقویت در پنجره نقل و انتقالاتی، علی دشتی را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی در نظر گرفته ولی با توجه به اینکه این بازیکن تحت قرارداد با باشگاه سایپا قرار دارد، سپاهانی ها باید رضایت باشگاه را برای جذب این بازیکن جلب کنند.


پس از اینکه خبر علاقه سپاهان و اینکه آنها به سایپا درخواست رسمی برای جذب دشتی داده اند، رسانه ای شد، درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در مصاحبه ای عنوان کرد، که نامه رسمی برای جذب دشتی به دست آنها نرسیده است.

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در این رابطه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: « درخواست رسمی باشگاه سپاهان برای جذب دشتی، شنبه به باشگاه سایپا ارسال شد. باشگاه سپاهان خود را متعهد به اصول حرفه ای می داند و با توجه به اینکه می دانیم، دشتی با سایپا قرارداد دارد، از طریق باشگاه برای جذب این بازیکن اقدام کرده ایم.»


وی در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل سایپا از نامه سپاهان ابراز بی اطلاعی کرده، توضیح داد: « در این مورد احتمالا مسئولان دبیرخانه باشگاه سایپا اطلاعات بیشتری دارند. شاید هنوز آنها نامه را به دست آقای درویش نرسانده اند ولی ما نامه درخواست را ابتدای هفته به باشگاه سایپا ارسال کردیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان