افزایش ۱۹ میلیونی قیمت دنا از سوی ایران خودرو اعلام شد- دی ۹۷

جدیدترین قیمت دنا ویژه دی ماه ۹۷ از سوی ایران خودرو منتشر شد. قیمت دنا در هردو مدل با تریم دو رنگ و تک رنگ نسبت به گذشته در حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است و درست مانند دنا پلاس هنوز مشخص نیست که چرا هردو مدل دنا برچسب قیمتی مشابه دریافت کرده اند

افزایش 19 میلیونی قیمت دنا  از سوی ایران خودرو اعلام شد- دی 97

جدیدترین قیمت دنا ویژه دی ماه 97 از سوی ایران خودرو منتشر شد. قیمت دنا در هردو مدل با تریم دو رنگ و تک رنگ نسبت به گذشته در حدود 20 میلیون تومان افزایش یافته است و درست مانند دنا پلاس هنوز مشخص نیست که چرا هردو مدل دنا برچسب قیمتی مشابه دریافت کرده اند.
این روزها خودروسازان در حال افزایش قیمت محصولات خود بوده و دوم دی ماه بود که ایران خودرو قیمت دنا پلاس را نیز در حدود 23 میلیون تومان افزایش داده و به عدد 76 میلیون تومان رساند.
علاوه بر ایران خودرو سایپا نیز قیمت 4 مورد از محصولات خود را افزایش داده است. البته شرکت های خودروسازی خصوصی نیز از این قافله عقب نمانده و آن ها نیز محصولات خود را گران کرده اند.
جالب بدانید که بسیاری از خودروسازان که به بهانه نبود قطعه از تحویل خودروهای پیش فروش شده به مشتریان خود سرباز می زدند این روزها با افزایش قیمت خودروها، طرح های فروشی با تحویل فوری ارائه می دهند.

جدیدترین قیمت دنا - دی 97:

گروه صنعتى ایران خودرو پس از عرضه خودروهاى ملى سمند، سورن و رانا، اقدام به تولیـد خـودروى جدیدى با نام «دنا» نمود.
این خودرو داراى موتور ٤ سیلندر به حجم ١٦٤٥ سى سى با قدرت ١١٤ اسب بخار است که مى تواند ١٥٥ نیوتون متر گشتاور تولید کند.
مصرف سوخت دنا در خارج از شهر ٦ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر و مصرف ترکیبى آن ٧/٨ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر از طرف ایران خودرو اعلام شده است.

قیمت دنا

از امکانات و تجهیزات رفاهی دنا مى توان به کلیدهاى کنترلى سیستم صوتى و هندزفرى موبایل و کروز کنترل، دریچه تهویه براى سرنشینان عقب، چراغ جلو هالوژنى و LED و عقب LED، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، چراغ خطر سوم، آینه هاى جانبى برقى، راهنما دار و تا شونده اتوماتیک آینه و چراغ آرایش روى آفتابگیر سمت شاگرد، شیشه بالابر برقى درهاى جلو و عقب، تریم تک رنگ (مشکى)، ایموبیلایزر، سیستم هشدار دهنده هوشمند مرکزى ورود غیر مجاز، شیشه هاى سولار (ضد اشعه مضر UV خورشید)، هشدار دهنده موانع عقب و سیستم عیب یابى هوشمند (مالتى پلکس) اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر