طائب: ترامپ در حال عملیاتی کردن پیش‌بینی امام (ره) است

خبرگزاری فارس: در همایش پرچم‌داران بصیرت که با حضور روحانیون و خانواده‌هایشان در مجتمع آیه‌ها برگزار شد رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار هدف آمریکا در برجام را نجات اسرائیل دانست و گفت: آمریکا در هدف خود که تغییر رفتار ایران در منطقه بود، موفق نشد به همین دلیل از برجام خارج شد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب تصریح کرد: با حضور مدافعان حرم در سوریه نیز پروژه داعش شکست خورد و نقشه‌های آنان نقش بر آب شد لذا نیرو‌های نظامی آمریکا در پی این شکست از سوریه خارج شدند.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت و فتنه 88 اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفتند فتنه 88 ملت ما را واکسینه کرد و بسیاری از چهره‌های خودفروخته در نظام چهره واقعی خود را نشان دادند.

طائب ادامه داد: محصول فتنه 88 همان بصیرت واقعی است و امروز باید آن را به‌روزرسانی کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم تا زوایای پنهان فتنه برای آن‌ها آشکار شود.

وی بابیان اینکه مردم ایران برخلاف مردم کوفه هستند و دشمن را ناامید کردند خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های مادی و علمی کشور طی 40 سال گذشته لازمه حرکت انقلاب است، اما هدف انقلاب نیست.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: هدف انقلاب ما مقدمه سازی برای استقرار عدالت در راستای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و شاخص پیشرفت و حرکت صحیح ما در این مسیر، امن کردن ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با نقل‌قول از امام خمینی (ره) که سرنوشت آمریکا مانند شوروی است بیان کرد: ترامپ در حال عملیاتی کردن پیش‌بینی امام (ره) است.

طائب تصریح کرد: دشمنان ایران با همکاری منافقان داخلی قصد داشتند دلار را به 25 هزار تومان برسانند، اما دلار به 10 هزار تومان رسید که این به‌نوعی سند شکست دشمنان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان