آیا دیدار ترامپ با سربازان آمریکایی تبلیغاتی بوده است؟

آنا: عکس‌های منتشرشده از دیدار دونالد ترامپ با سربازان آمریکایی در عراق و آلمان نشان می‌دهد که کلاه‌هایی که روی آن نوشته شد بود عظمت را به آمریکا باز خواهیم گرداند در میان سربازان ارتش شهادت می‌دهد.

این کلاه‌های قرمز متعلق به کمپین انتخاباتی ترامپ بود و این اقدام موجب انتقاد بسیاری از سیاستمداران آمریکایی به سوءاستفاده رئیس‌جمهور آمریکا از دیدار خود برای مقاصد انتخاباتی شده است.

آیا دیدار ترامپ با سربازان آمریکایی تبلیغاتی بوده است؟

سی. ان. ان در گزارشی با انتقاد از اقدام ترامپ در امضا کردن کلاه‌های کمپین انتخاباتی خود برای سربازان ارتش، این کار را رسوایی بزرگی دانسته بود که باید به‌سرعت به آن پایان داده شود.

در مقابل دونالد ترامپ در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار یادداشتی مدعی شد که وی و تیمش هیچ کلاهی به سربازان داده و تنها به درخواست آنان برای امضا، جواب مثبت داده است. وی انتقادات علیه اقدام خودش را جوسازی رسانه‌ها (FAKE NEWS) دانسته است.

آیا دیدار ترامپ با سربازان آمریکایی تبلیغاتی بوده است؟

به نظر می‌رسد اقدام ترامپ برای بازدید از سربازان آمریکایی خارج از مرز‌های این کشور که برای کاهش فشار روانی علیه خودش انجام شده بود حالا بار دیگر تبدیل به رسوایی بزرگی شده است. رسوایی‌هایی که پی‌درپی دامان رئیس‌جمهور جنجالی آمریکا را در برمی‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان