نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مجلس یادبود آیت الله هاشمی شاهرودی:

ولایتمداری و دین مداری از مهمترین ویژگی‌های آیت الله شاهرودی است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ولایتمداری، دین مداری، خداباوری، توجه به حقوق مظلومان و مستضعفان از مهمترین ویژگی‌های مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آیین بزرگداشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در مسجد سید‌های اراک، گفت: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عالم برجسته باید الگوی رفتاری مسئولان قرار گیرد.


وی ادامه داد: امام راحل با انقلاب اسلامی عزت، استقلال و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و کفران این نعمت‌های بزرگ خیانت به خود شهدا، مجاهدت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.


آیت الله  دری نجف آبادی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی امکان ساخت و تولید کوچکترین تسلیحات نظامی در کشور وجود نداشت، اما امروز به برکت مجاهدت‌های شهدای گرانسنگ و هدایت‌های حکیمانه امام راحل و رهبری، ایران از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات نظام است.


امام جمعه اراک بیان کرد: اگرچه مسائل اقتصادی در اداره امور کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و افزایش قیمت‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده، اما نباید همه مسائل را در رفاهیات مالی و اقتصادی خلاصه کرد و باید شکرگزار نعمت عزت و سربلندی کشور بود.


آیت الله دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی مسیر گسترش اسلام، بیداری اسلامی و احیای فرهنگ مقدس عاشورا را فراهم کرد و امروز تمام مسلمانان جهان با الگوی گیری از ارزش‌های انقلاب اسلامی مقابل یزیدان زمان صف آرایی می‌کنند و با مقاومت و ایثار از حقوق خود دفاع می‌کنند.


وی بیان کرد: ملت ایران باید همواره ایثارگری‌های شهدا و مجاهدت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در نظر داشته باشند و نباید با اقدامات و تفکر‌های سطحی و بی اساس آب در آسیاب دشمن بریزند.


امام جمعه اراک اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بساط کمنیسم، مارکسیسم و لیبرالیسم برچیده شده است.


آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌های مختلفی با حمایت کشور‌های استعمارگر ایجاد شد، اما توطئه‌های دشمنان با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خنثی شد و امروز نیز ملت ایران باید با الگوگیری از شهدا، جانبازان و ایثارگران دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مجاهدت‌های مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت:مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی از مجاهدان خدوم اسلام و اهل بیت در عراق و ایران بود و در این راه سه برادر ایشان نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.


نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام سنگر‌هایی که حضور داشتند منشاء برکات بسیاری بودند و سیره این مجاهد نستوه باید الگوی رفتاری مسئولان قرار گیرد.


آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: نظم و انضباط مهمترین شاخصه مرحوم آیت الله شاهرودی بود و بخش مهمی از قانون مجازات اسلامی و فقه جزای اسلامی در زمان ریاست ایشان در قوه قضائیه تدوین شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان