ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

مردم قم در بازی با سپاهان صبا را تنها نگذارند

قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که انتظار بازی آسانی برابر سپاهان داریم گفت: مردم قم در بازی با سپاهان صبا را تنها نگذارند.

مردم قم در بازی با سپاهان صبا را تنها نگذارند

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر چهارشنبه در هتل قم برگزار شد، اظهار داشت: بازی فردای ما برابر سپاهان بازی مهمی است و با تیم کیفیت و قدرتمندی روبرو می‌شویم که شرایط خاص خود را دارد.

وی افزود: شرایط ما خاص است و به دنبال کسب پیروزی هستیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. در بازی با استقلال نیز شایستگی کسب امتیاز را داشتیم اما فردا شرایط خاصی وجود دارد و بازیکنان ما می‌خواهند از حیثیت صبا دفاع کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی‌های پایانی ما با تیم‌هایی است که در بالای جدول هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند و انتظار بازی‌های آسانی نداریم اما امیدواریم بتوانیم در برابر سپاهان 3 امتیاز را کسب کنیم.

مرفاوی بیان داشت: بعد از بازی با تراکتورسازی از مردم قم تشکر کردم و اعلام کردم که در کنار ما باشند و ما بتوانیم با حمایت آنها انگیزه بیشتری پیدا کنیم تا در برابر تیم‌هایی که در برابر ما هستند موفق شویم. تقاضا دارم که مردم قم به ورزشگاه بیایند و تیم شهرشان را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم و مردم قم را خوشحال کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

وی درباره غیبت عمران‌زاده برابر سپاهان عنوان کرد: حنیف عمران‌زاده در خط دفاعی ما یک مهره کلیدی است اما ما باید با نبود وی هم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. منکر زحمات این بازیکن نیستیم و به ما کمک زیادی کرده است اما وقتی نیست باید جای وی پر شود.

سرمربی صبا درباره زمزمه‌ها پیرامون اشتباهات عمدی این مدافع در بازی صبا و استقلال تأکید کرد: من و حنیف با هم در استقلال کار کرده‌ایم و حنیف هم در بازی‌هایی که برای صبا انجام داده لیاقت خود را نشان داده اما گاهی بازیکنان بزرگ اشتباه می‌کنند و هر کسی ممکن است اشتباه کند. شرایط در آن بازی سخت شد اما ما به آینده نگاه می‌کنیم. ما در موضوع عمران‌زاده فقط به بازیکنی که اشتباه کرده نگاه می‌کنیم و نه بیشتر.

مرفاوی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد رضا عنایتی در این فصل راضی بوده‌اید گفت: عنایتی به ما کمک کرده است. تجربه این بازیکن کمک حال صبا بود و نقش وی به عنوان بازیکنی با تجربه بالا در خط حمله ما قابل انکار نیست.

وی درباره حضورش در بازی امیدهای صبای قم برابر مس رفسنجان و این که آیا قصد دارد در صورت باقی ماندن در صبا به بازیکنان پایه اهمیت بیشتری بدهد تصریح کرد: من هر جا بوده‌ام سعی کرده‌ام به تیم‌های پایه اهمیت بدهم. اگر قسمت بود که فصل آینده در صبا باشم حتما از تیم‌های پایه استفاده می‌کنم و اعتقاد دارم باید رابطه نزدیک‌تری بین تیم اصلی و تیم های پایه باشد.

مرفاوی افزود: در این زمینه خاطره خوبی از دوران حضور در مس داشتم که 6 نفر بازیکن امید را به تیم بزرگسالان دعوت کردم و یک فصل در کنار ما بودند و همه آنها پس از آن به موفقیت رسیدند. امسال نیز 3 بازیکن امید در تمرینات صبا حضور داشتند اما نمی‌توان به یک باره به آنها میدان داد و باید زمان بگذرد تا آنها به کار تیم اصلی بیایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان