ماهان شبکه ایرانیان

سریع‌ترین خودرو‌های سدان در سال ۲۰۱۸ را بشناسید! (قسمت دوم)

این سدان‌های جذاب همچنین از برتری دیگری نیز برخوردارند‌: این خودرو‌ها فاقد آپشن رنگ بدنه‌ی آتشین نارنجی رنگ بوده و بیشتر آن‌ها به طور نامحسوسی با دیگر خودرو‌ها آمیخته می‌شوند

سریع‌ترین خودرو‌های سدان در سال 2018 را بشناسید! (قسمت دوم)

در سال‌های اخیر شاهد رقابت روزافزون کمپانی‌های خودرو ساز در زمینه‌ی خودرو‌های سدان پرسرعت هستیم. این کمپانی‌ها اکنون مدل‌هایی را ارائه می‌دهند که سرعت فراوانی را در کنار فضایی مناسب، برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

این سدان‌های جذاب همچنین از برتری دیگری نیز برخوردارند‌: این خودرو‌ها فاقد آپشن رنگ بدنه‌ی آتشین نارنجی رنگ بوده و بیشتر آن‌ها به طور نامحسوسی با دیگر خودرو‌ها آمیخته می‌شوند. بخش بزرگی از رانندگان از پتانسیل پرفورمنسی خودرو شما بی‌ خبر خواهند بود. در نتیجه عدم جلب توجه می‌تواند یک برتری تلقی شود. در ادامه‌ی این مطلب به بررسی 25 مدل سدان بسیار سریع که به وسیله‌ی آزمایشات شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت مورد سنجش قرار گرفته‌اند، می‌پردازیم. خبر خوب این است که رانندگی با تمامی این خودرو‌ها در اطراف شهر، صرف نظر از عملکردی که دارند قابل کنترل و آسان می‌باشد. با این وجود زمانیکه پدال گاز را فشار می‌دهید،‌ شما را به صندلی خود میخکوب می‌کنند. در حقیقت، این سدان‌های پرسرعت می‌توانند از قیمت بالایی نیز برخوردار باشند. با این حال برخی مدل‌ها دارای قیمتی مناسب برای بسیاری از خریداران خواهند بود. ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا دریابید که آِیا یکی از این مدل‌ها قادر خواهد بود تا تعریف دوباره‌ای از حمل و نقل سریع خانوادگی را به شما ارائه بدهد یا خیر. به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نقد و بررسی‌های جدید متخصصین به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند. بنابراین امتیازات و رتبه‌ بندی‌های ذکر شده در این مطلب ممکن است با آخرین اطلاعات موجود در نقد و بررسی‌های ما مطابقت نداشته باشند. به علاوه، اطلاعات ما در زمینه‌ی صفر تا صد این خودرو‌ها از نقد و بررسی‌های مشابه آنچه در رتبه بندی‌های ما وجود دارد، گرفته شده است. عمده‌ی این داده‌ها از وبسایت‌های Car and Driver، Motor Trend، و تولید کنندگان خودرو برداشت شده است:

12) آئودی 2018 RS3

صفر تا صد: 3٫5 ثانیه

خروجی قدرت: 400 اسب بخار

قیمت: 54٫900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫1

وجود 400 اسب بخار قدرت در زیر کاپوت خودرویی به کوچکی و سبک وزنی آئودی A3 نتیجه‌ای جز شتابی سرراست و فوق العاده نخواهد داشت. خوشبختانه مدل RS3 همچنین از هندلینگی چابک نیز برخوردار است. اگرچه این خودرو در نیمه‌ی پایینی رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما جای گرفته اما جایگاه این خودرو بازتابی از پرفورمنس آن نخواهد بود بلکه،‌ فضای تنگ صندلی عقب و فضای حمل بار محدود از دلایل قرار گرفتن این خودرو در این جایگاه به شمار می‌روند.

9) داج چارجِر هِلکَت 2018 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫4 ثانیه

خروجی قدرت: 707 اسب بخار

قیمت: 66٫295 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫9

داج چارجر در میان تمامی انواع مختلف خودرو، مدلی سرآمد محسوب می‌شود. این خودرو تنها مدل سدان در این گروه است که از مرز 700 اسب بخار عبور می‌کند که این موضوع با قیمتی که تمامی خودرو‌های سایز بزرگ موجود در این لیست را کنار می‌زند، همراه شده است. داج چارجر علاوه بر موتور قدرتمند از هندلینگی جذاب، اتاقی جادار برای سرنشینان،‌ و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند نیز برخوردار می‌باشد.

9) 2018 Mercedes AMG S63 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫4 ثانیه

خروجی قدرت: 603 اسب بخار

قیمت: 147٫500 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫0

مرسدس بنز کلاس S بالاترین امتیاز را در میان خودرو‌های سوپر لوکس به خود اختصاص داده است. این خودرو حتی در مدل پایه‌ی خود عملکردی نرم، بی‌صدا و قدرتمند را فراهم می‌کند. با این حال دگرگونی که با مدل AMG S63 اتفاق می‌افتد، بُعد جدیدی را به این خودرو لوکس اضافه می‌کند. این نسخه‌ی AMG ارتقاء یافته به حدی سریع است که شتاب گیری این خودرو برای برخی افراد گیج کننده خواهد بود. همانطور که انتظار می‌رود این خودرو همچنین دارای هندلینگی آماده برای رانندگی در مسیر‌ مسابقه‌ می‌باشد. این خودرو مسلماً خودرویی منحصر به فرد است.

9) 2018 BMW M760i (مساوی)

صفر تا صد: 3٫4 ثانیه

خروجی قدرت: 601 اسب بخار

قیمت: 156٫700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫7

سری 7 کمپانی BMW که در میان خودرو‌های سوپر لوکس از رتبه‌ای بالا برخوردار است با ویژگی‌هایی مانند فضا و راحتی اتاق خود و ردیف موتور‌های قدرتمند خود شمار را شگفت زده خواهد کرد. با این حال این موتور دوازده سیلندر بکار رفته در مدل M760i است که این خودرو لوکس بسیار شایسته را به یک ماشین پرفورمنس بالای چشمگیر تبدیل می‌کند. از آنجاییکه آخرین طراحی مجدد سری 7 که در سال 2016 صورت گرفت یک حس چابکی و پاسخگویی که پیش از این وجود نداشت را به هندلینگ این خودرو افزود،‌ این خودرو همچنین از هندلینگ بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد. رانندگی با این BMW تحت هر شرایطی رضایت بخش خواهد بود.

7) آئودی 2018 S8 Plus (مساوی)

صفر تا صد: 3٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 605 اسب بخار

قیمت: 115٫900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫6

آئودی S8 به لحاظ قدرت و قیمت در صدر خودرو‌های آئودی A8 قرار می‌گیرد. اما وجه تمایز این خودرو موتور هشت سیلندر توربو بسیار پرسرعت آن است که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و یک سیستم سواری دو دیفرانسیل Quattro نیز متصل می‌باشد. علاوه بر این،‌ آئودیS8 به لطف وجود سیستم سوسپانسیون و ترمزی که برای قدرت تولیدی موتور این خودرو کفایت می‌کند از هندلینگی بی‌ نظیر نیز برخوردار می‌باشد. تنها نقاط منفی مانند فضای پایین‌تر از حد متوسط در صندوق عقب و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی که توانایی رقابت با سایر نمونه‌های موجود در خودرو‌های رقیب را ندارد، باعث نزول جایگاه این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های سوپر لوکس ما شده است.

7) 2019 BMW Alpina B6 Gran Coupe (مساوی)

صفر تا صد: 3٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 600 اسب بخار

قیمت: 124٫400 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

مدل آلپینا B6 گرن کوپه خودرویی بزرگ و پرسرعت به شمار می‌رود. به علاوه، فضای داخلی این خودرو نیز با استفاده از مواد با کیفیت در فضای سرنشینان بهبود یافته است. با این حال در حالیکه این خودرو رسماً‌ اتومبیلی پنج سرنشین محسوب می‌شود اما سرنشین وسط در صندلی عقب به لحاظ راحتی احساس کمبود خواهد کرد. از طرف دیگر راننده‌ی این خودرو با تکیه گاهی راحت،‌ موتوری پر اشتیاق و منتظر برای رها شدن، و هندلینگی که قابل اطمینان و رضایت بخش است، در شرایطی بسیار خوب به سر خواهد برد.

5) 2018 Mercedes AMG CLS63 S (مساوی)

صفر تا صد: 3٫2 ثانیه

خروجی قدرت: 577 اسب بخار

قیمت: 109٫895 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

در حالیکه مدل پایه‌ی مرسدس بنز CLS جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های لوکس سایز بزرگ ما به خود اختصاص داده، نسخه‌ی AMG CLS63 S این خودرو به لحاظ عملکرد و قیمت در جایگاهی بالاتر از همتای ضعیف‌تر خود قرار می‌گیرد. این خودرو بسیار پرسرعت بوده و علاوه بر ارائه‌ی هندلینگی مناسب از صندلی‌های جلویی راحتی نیز برخوردار می‌باشد. با این وجود در اتاق این خودرو برخلاف ادعای آن مبنی بر پنج سرنشین بودن تنها فضای کافی برای چهار سرنشین وجود داشته و صندوق عقب آن نیز فاقد اندازه‌ی مناسبی می‌باشد. همچنین در ساخت اتاق این خودرو از مواد با کیفیتی استفاده شده اما سیستم اطلاعاتی سرگرمی موجود در آن می‌تواند خسته کننده باشد.

5) آئودی 2018 RS7 Performance (مساوی)

صفر تا صد: 3٫2 ثانیه

خروجی قدرت: 605 اسب بخار

قیمت: 130٫700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫0

آئودی A7 را می‌توان به نوعی ورژن هاچ بک مدل سدان A6 در نظر گرفت هر چند این خودرو بسیار فراتر از آن است. البته این خودرو به لطف طراحی بدنه‌ی هاچ بک آن دارای یک فضای حمل بار استثنایی می‌باشد ( اگرچه سبک بدنه‌ی کوپه مانند آن فضای سر در صندلی‌های پشتی را برای سرنشینان بالغ قد بلند‌تر محدود می‌سازد). با این وجود نقطه‌ی قوت RS7 موتور هشت سیلندر توربو شارژ آن است که با تولید 605 اسب بخار قدرت شتابی سرسام آور را در اختیار شما قرار خواهد داد. این خودرو به لحاظ سواری و هندلینگ نیز از عملکردی مناسب برخوردار بوده که باعث شده تا این خودرو به مجموعه‌ای کامل تبدیل گردد.

3) پورشه پانامرا توربو 2018 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫0 ثانیه

خروجی قدرت: 550 اسب بخار

قیمت: 151٫050 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫0

در حالیکه کمپانی پورشه نسخه‌های مختلفی از مدل پانامرا را ارائه می‌دهد اما تمامی آن‌ها در این زمینه‌ که همگی، سدان‌های هاچ بک منحصر به فردی هستند دارای نقطه‌ی اشتراک با یکدیگر می‌باشند. در نسخه‌های توربو این خودرو شاهد شتابی فوق العاده سریع،‌ هندلینگی بی‌نظیر، و استفاده از مواد با کیفیت در ساخت فضای داخلی راحت و جذاب این خودرو هستیم. صفر تا صد ذکر شده به مدل‌های مجهز به پکیج اسپورت کرونو که اصلاحاتی در زمینه‌ی پرفورمنس را در کنار یک کرونومتر آنالوگ به این خودرو اضافه می‌کند، تعلق دارد.

3) 2018 Mercedes AMG E63 S (مساوی)

صفر تا صد: 3٫0 ثانیه

خروجی قدرت: 603 اسب بخار

قیمت: 105٫395 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫7

در حالیکه مرسدس کلاس E به وسیله‌ی کلاس C و به عنوان پرفروش‌ترین خودرو در خط تولید کمپانی مرسدس بنز جایگزین شده، ورژن AMG E63 S این خودرو استاندارد‌های جدیدی را در زمینه‌ی پرفورمنس برای مدل‌های سدان این شرکت تعیین کرده است. این خودرو با برخورداری از خروجی قدرت 603 اسب بخار، خودرویی فوق العاده سریع محسوب می‌شود. اما سرعت تنها یکی از نقاط قوت این خودرو را تشکیل می‌دهد. این کلاس E پرفورمنس بالا همچنین خودرویی اصلاح شده با فضای داخلی راحت به شمار می‌رود. همچنین برخورداری از هندلینگی دقیق نیز مدل E63 S را به خودرویی کامل تبدیل کرده است.

2) 2018 BMW M5

صفر تا صد: 2٫8 ثانیه

خروجی قدرت: 600 اسب بخار

قیمت: 102٫600 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

زمانیکه عنوان M به یک مدل BMW اضافه می‌شود بیشتر افراد انتظار وقایع بزرگی را خواهند داشت. اینگونه افراد در رابطه با مدل M5 نیز ناامید نخواهند شد. این خودرو علاوه بر اینکه خودرو‌ای بهینه محسوب می‌شود از سرعتی سرسام آور نیز برخوردار می‌‌باشد. به علاوه سواری این خودرو به خوبی کنترل شده است. BMW M5 دارای فضای داخلی مدرن و پیشرفته‌ای بوده و استفاده از مواد با کیفیت در تمامی نقاط این خودرو به چشم می‌خورد. با این حال، این ترکیب هندلینگ دقیق و شتاب انفجاری است که BMW M5 را تعریف می‌کند.

1) تسلا 2018 Model S P100D

صفر تا صد: 2٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 135٫000 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫3

مدل S P100D کمپانی تسلا برای بازیچه شدن ساخته نشده است. با یک شارژ مناسب برای باطری‌ها و دمای معتدل هوای محیط ، هیچ مدل سدانی سریع‌تر از این خودرو تمام برقی به سرعت صد کیلومتر در ساعت نخواهد رسید. این خودرو همچنین صدر نشین رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس نیز به شمار می‌رود. موتور‌های برقی موجود در جلو و عقب این خودرو قدرت تولید شده را بدون هیچگونه نمایش و صدایی به جاده منتقل ساخته که این ویژگی‌ها باعث نفس گیر شدن شتاب گیری این خودرو شده‌اند. علاوه بر این طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست، با توجه به توانایی این خودرو به پیمایش مسافتی 315 مایلی با یک بار شارژ و همچنین وجود شبکه‌ی وسیعی از ایستگاه‌های سوپر شارژر که می‌توانند مجموعه‌ی باطری را با سرعت نسبتاً بالایی مجدداً شارژ کنند، نگرانی در رابطه با شعاع حرکتی برقی احتمالاً از آنچه که فکر می‌کنید بی دردسر‌تر خواهد بود. در صورتیکه قیمت بالای این خودرو برای شما مشکل آفرین است باید گفت که مدل S 75D با شعاع حرکتی 259 مایلی خود، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت به 4٫2 ثانیه زمان نیاز داشته و تنها 74٫500 دلار قیمت گذاری شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان