ماهان شبکه ایرانیان

آقا یحیی به خاطر ما این‌طور تصمیم‌گیری کرده است

قاسمی‌نژاد: مشتاقانه منتظر خبر انتقال پدیده هستیم

گلزن اول پدیده گفت: شرایط اینقدر برای بازیکنان سخت شده که همه مشتاقانه منتظر خبر واگذاری امتیاز پدیده هستیم چون طاقت همه به سر آمده است.

امین قاسمی‌نژاد از جمله بازیکنان کلیدی این فصل پدیده است که مدعی است اگر مشکل پدیده حل نشود، بسیاری از بازیکنان این تیم سر از سایر باشگاه‌های لیگ‌برتر درخواهند آورد. گلزن اول پدیده در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: شرایط بسیار ناراحت کننده است و در روزهایی که همه شروع به یارگیری کرده‌اند ما درگیر حل کردن ابتدایی‌ترین مشکلات تیم خود هستیم که به طور حتم ما را از برنامه‌ها و هدفی که دنبال می‌کنیم دور خواهد کرد. ما اکنون در چند پست بازیکن نیاز داریم اما وضع مالی تیم خیلی ضعیف است و عملا هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

وی افزود: بازیکنان همه ناراحت و منتظر آمدن روز دوشنبه و خبر واگذاری امتیاز هستند بلکه از این وضعیت خارج شویم. شرایط تیم با خود شرکت پدیده اگر درست بشو بود همان روز که آقای انتظاری به آقا یحیی در روز بازی با فولاد تماس گرفت، درست شده بود اما بعد از آن هم از فرجه 10روزه استانداری الان 70روز گذشته و باز می‌گویند شرکت پدیده مادر پای نامه انتقال امتیاز را امضاء نمی‌کند.

وینگر چپ پدیده متذکر شد: ستاد تدبیر کورسوی امیدواری امروز تیم است که می‌گوید اگر شرکت پدیده مادر در فرصت داده شده کاری نکند آن وقت خودشان امضاء کرده و تیم را به مالک جدید می‌دهند. در غیر اینصورت مطمئن باشید اتفاقات بدی خواهد افتاد چون قرارداد اکثر بازیکنان به گونه‌ای است که می‌توانند فسخ کنند و باور کنید کسی اینجا نخواهد ماند. البته شاید عده‌ای دنبال همین هستند چون پدیده در هر صورت به لیگ یک دیگر سقوط نخواهد کرد.

قاسمی‌نژاد با اشاره به حمایت هواداران پدیده یادآور شد: الحق و الانصاف تا الان این هواداران پدیده بوده‌اند که پای این تیم ایستاده‌اند و به ما روحیه داده‌اند و نفراتی چون آقا یحیی و آقای سرآسیایی هم به هر نحو که شده در حال تلاش هستند تا مشکلات تیم را برطرف کنند بلکه تیم دوباره روال عادی خود را از سر بگیرد.

وی با اشاره به غیبت یحیی گل‌محمدی در تمرینات پدیده، گفت: آقا یحیی از این وضعیتی که برای بازیکنان حادث شده ناراحت است و اگر این کار را می‌کند به خاطر ما بازیکنان است هر چند که ممکن است به قیمت بد شدن برای خود ایشان هم تمام شود اما ایشان و آقای سرآسیایی واقعا دلسوزانه دنبال درست شدن شرایط تیم هستند.

هافبک چپ پدیده ادامه داد: ما مشکلات زیادی از لباس تمرین تا زمین تمرین داریم که با انتقال امتیاز برطرف خواهد شد، همانطور که اکنون صحبت‌هایی هست که اگر مشکل حل شود تیم به اردوی خارجی برود چون در مشهد اینقدر هوا سرد و وضعیت جوی بد است که نمی‌توان اینجا تمرین کرد ضمن اینکه تیم به لحاظ فنی و حتی روانی نیازمند چنین اردویی است.

قاسمی‌نژاد در خاتمه به اولین بازی پدیده برابر پرسپولیس در دور برگشت اشاره کرد و گفت: در بازی رفت، کمتر از یک هفته به بازی صدور کارت بازی بچه‌ها به مشکل خورد اما اکنون 37 روز به بازی مانده و اگر حمایت لازم از سوی استان انجام شود و تماشاگران هم تیم را حمایت کنند ما فرصت داریم تا نیم فصل دوم را بر عکس نیم فصل اول متفاوت شروع کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان