ماهان شبکه ایرانیان

حاتمی: حنیف برای تمام کارهایش مشورت می‌گرفت؛ به جز خداحافظی

اگر خداحافظی کنم، اسطوره تمام تیم‌ها می‌شوم

مارکوپولوی فوتبال ایران شایعه حضورش در لیگ عراق را رد کرد و مدعی شد در شرایط کنونی سنی‌اش، به حضور در خارج از ایران فکر نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی که سابقه بازی در نصف تیم‌های ایران را در کارنامه دارد، طی روزهای اخیر با پیشنهادی از لیگ عراق مواجه شده بود که ترجیح داد آن را رد کند. او در این باره  می‌گوید: پیشنهادی از تیم‌های عراق داشتم که خودم زیاد مایل به رفتن به خارج از ایران، آن هم در این سن ‌و سال نیستم. بخصوص که دوست دارم آخر فوتبالم را در همین تهران به پایان برسانم.


وی درباره اینکه چرا علیرغم تغییرات پیاپی تیم در ایران، تجربه حضور در فوتبال عراق را هم به کارنامه‌اش اضافه نکرده است، گفت: الان شرایط رفتن به خارج از ایران، آن هم به لیگ عراق را ندارم و به دنبال این هستم که ادامه فوتبالم را در همین ایران سپری کنم. اگر یک مقدار جوان‌تر بودم، بدم نمی‌‌آمد لیگ عراق را تجربه کنم.


حاتمی که سابقه بازی در راه آهن، استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان، صبای قم، فولاد خوزستان، مس کرمان، ملوان بندرانزلی و اکنون اکسین البرز را در کارنامه دارد، در واکنش به اینکه در صورت خداحافظی، اسطوره کدام باشگاه محسوب خواهد شد، گفت: همه تیم‌ها! هر تیمی که بازی کردم، من را دوست داشتند و هنوز هم دوستم دارند.


وی درباره حضورش در لیگ دسته اول ایران گفت: باور کنید هر دو بار که به لیگ دسته اول رفتم هم چندان علاقه‌ای به آن نداشتم و اتفاقی به لیگ یک رفتم. حتی در رودربایستی هم گیر کردم! در کل لیگ یک برای من نمی‌سازد و به دردم نمی‌خورد. لیگ یک بازیکنان خاص خودش را می‌خواهد و من نمی‌توانم کار خودم را انجام دهم. در لیگ یک فوتبال به شکل خاصی برگزار می‌شود و شلخته بازی می‌کنند. اکثر تیم‌ها سیستم خاص ندارند و فقط به دنبال کرنر گرفتن و خطا گرفتن هستند که از این طریق به گل برسند. من دوست دارم در جریان بازی سانتر کنند؛ نه ضربات ایستگاهی که یارگیری من تو من صورت می‌گیرد. در ضمن من با پا راحت‌تر از سر، گل می‌زنم و آمار گل‌های با پایم کمتر از سرم نیست.


حاتمی با اشاره به امکانات پایین لیگ دسته اول گفت: خیلی از تیم‌ها چمن خوب ندارند. بخصوص در فصل زمستان که چمن ورزشگاه‌ها از بین می‌رود و فقط به درد بازی‌های مستقیم می‌خورد.


مهاجم اکسین البرز اعلام کرد به دنبال تسویه حساب با این تیم است تا از دسته اول خارج شود. وی گفت: «از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که می‌خواهم آنها را بررسی کنم و به تیمی بروم که اذیت نشوم. البته اولویت اولم تیم‌های تهرانی است. ناگفته نماند من هنوز از باشگاه اکسین البرز تسویه حساب نگرفتم و باید اول با این تیم تسویه کنم.»


حاتمی که رابطه صمیمانه‌ای با حنیف عمران زاده داشت و از حیث هیکل با او مقایسه می‌شد، درباره خداحافظی مدافع سابق استقلال گفت: باور کنید من همین الان می‌شنوم و چون زیاد با شبکه‌های مجازی میانه خوبی ندارم، نمی‌دانستم که حنیف هم خداحافظی کرده است. به نظرم او می‌توانست بازی کند. حنیف همیشه با مهاجمان کری داشت که فوتبال را جذاب می‌کرد. او در این فوتبال زحمت کشید. بخصوص برای استقلال که باید قدرش را می‌دانستند. به نظرم زود بود و اگر از من مشورت می‌گرفت، می‌گفتم باز هم بازی کند. او برای کارهای دیگر از من مشورت می‌گرفت؛ ولی نمی‌‌دانم چرا برای این کار هماهنگ نکرد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان