فیلم: گریه محسن رضایی در برنامه تلویزیونی

خبرآنلاین: سردار قاسم سلیمانی در برنامه حالا خورشید درباره عملیات کربلای 4 اعلام کرد این عملیات یک عملیات اصلی بود و نه فرعی؛ محسن رضایی نیز که میهمان این برنامه بود در پاسخ به آنچه از سوی سردار سلیمانی مطرح شده بود گفت: من صحبت‌های قاسم سلیمانی را تأیید می‌کنم که در عملیات کربلای 4 و کربلای 5 نقش موثری داشت. او ادامه داد: ما در هیچ عملیاتی غافلگیری 100 درصدی نداشتیم. همیشه بخشی از عملیات لو رفته بود. ما در شرایط لورفتگی جنگ را با موفقیت و پیروزی به پایان رساندیم.
او با بیان اینکه کربلای 4 عملیات اصلی بوده، اما عملیات بزرگ ما نبود گفت:قصد من این بود که بگویم این عملیات به عملیات فریب تبدیل شد. حرف من را به گونه‌ی دیگر جلوه دادند. هیچ گاه عملیات‌های بزرگ ما یک مرحله‌ای نبود.
رضایی افزود: ما 260 گردان پای کار آوردیم. قرار بود 60 گردان وارد شوند که 40 گردان وارد شدند. خدای بزرگ به ذهن ما آورد که وقتی از جنوب نمی‌توانیم برویم از شلمچه برویم. کربلای 4 را 24 ساعت بعد تبدیل به فریب کردیم. کل شهدای ما در عملیات کربلای 4، 980 شهید است که اسامی شان در بنیاد شهید وجود دارد این طور نیست از هزاران شهید صحبت می‌کنند.

خبر در حال تکمیل است ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان