ایده های جذاب برای ساخت مبل با لاستیک ماشین

استفاده از وسایل دور ریختنی و به درد نخوری مثل تایر خودرو ها کاربرد زیادی می توانند داشته باشند؛ ساخت مبل با لاستیک ماشین یک نوع خلاقیت زیبا است که در ادامه نمونه ای از آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایده های جذاب برای ساخت مبل با لاستیک ماشین

ساخت مبل با لاستیک ماشین ایده جالبی است که امروزه در مدل ها و طراحی های متنوع و جذابی ساخته می شود؛ از این رو می توانید در این بخش با نمونه های زیبایی از خلاقیت ساخت مبلمان ساده با استفاده از لاستیک آشنا شوید.

ساخت مبل با لاستیک

در این مطلب قصد داریم شما را با روش ساخت یک نوع مبل راحتی و ساده که با استفاده از لاستیک ماشین ساخته می شود، آشنا کنیم. این نوع خلاقیت بسیار آسان بوده و شما می توانید با دقت در تصاویر، نمونه ساده ای از آن را در منزل تهیه کرده و استفاده نمایید.

وسایل لازم : لاستیک قدیمی اتومبیل، ورق ام دی اف به قطر 6 میلیمتر و به دو صورت دایره به قطر 55 سانتی متر، 6 عدد پیچ، دریل، پیچ گوشتی، چسپ حرارتی، طناب کنف در قطر 1 سانتی متر، قیچی، قلم رنگ دیوار، رنگ سیلر

ساخت مبل راحتی به وسیله لاستیک

برای ساخت مبل به وسیله تایر، در مرحله اول تایر مورد نطر خود را خوب تمیز کنید، سپس یک ورق ام دی اف را روی لاستیک قرار داده و با استفاده از دریل، سه نقطه از آن را با فاصله سوراخ کرده، به طوری که لاستیک زیر آن نیز سوراخ شود. و برای طرف دیگر لاستیک نیز، همین کار را انجام دهید. سپس با استفاده از پیچ، ورق های ام دی اف را بر روی لاستیک محکم کنید، در مرحله بعد وسط تخته ام دی اف را چسپ کرده و روی آن طنابی که قبلا آماده کرده اید، به صورت حلزونی چسپ کنید، این کار را تا زمانی که کل سطح لاستیک و ورق بالایی با طناب پوشیده شود، ادامه داده و سپس آن را قیچی کنید. در پایان با نصب پایه های چوبی، مبل راحتی شما آماده شده و می توانید در دکوراسیون اتاق نشیمن خود استفاده نمایید.

روش ساخت مبلمان با استفاده از لاستیک

حال بعد از آشنایی با ساخت یک نوع مبل با استفاده از تایر ماشین، می توانید برخی دیگر از نمونه های جذاب انواع مبلمان ساخته شده با لاستیک را مشاهده نمایید.

ساخت مبل با لاستیکمدل مبل راحتی با ایده خلاقانه  ساخت مبل با لاستیکپاف راحتی زیبا

خلاقیت مبل با لاستیکساخت مبل با تایر ماشین

ساخت مبل راحتی با لاستیکانواع مبل راحتی ساخته شده با لاستیک ماشین

ساخت مبل ساده با لاستیکایده ساخت یک نوع مبل با لاستیک

ساخت مبلمان با لاستیکمبلمان شیک و زیبا برای نشیمن

ساخت مبل با لاستیک+عکسساخت مبل با لاستیک

طراحی مبل با لاستیکساخت یک نوع میز ساده از Mdf و لاستیک  ساخت مبل به وسیله لاستیکمبلمان راحتی برای منزل  ایده ساخت مبل راحتی با لاستیکصندلی ساخته شده با لاستیک و شیشه

ساخت مبل با لاستیکساخت مبل با چوب و لاستیک

ساخت انواع مبل با لاستیکپاف و مبلمان راحتی

ساختن مبل با لاستیکمدل صندلی راحتی ساده

ساخت مبل با تایرساخت مبلمان با لاستیک دوچرخه

ساخت مبلمان با تایرمدل پاف برای منزل

ساخت مبل شیک با لاستیک

امیدواریم این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد. با مشاهده تصاویر بالا و الهام گرفتن از طرح های آن و همچنین،با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از وسایل دوریختنی از قبیل لاستیک خودروها، کارها و ایده های خلاقانه زیادی انجام دهید، ضمن اینکه حتما از انجام آن لذت خواهید برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان