ماهان شبکه ایرانیان

تورهای اروپایی جذاب

آژانس آیشم با ارائه تورهای مختلف مسافرتی با تنوع بی نظیر هتل ها و خدمات این امکان را فراهم آورده است که گردشگران به راحتی بتوانند تور دلخواه خود را انتخاب نمایند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تورهای اروپایی جذاب

با نزدیک شدن به نوروز بازار سفر و تورهای خارجی داغ شده و مسافران در جستجوی یک تور مسافرتی هستند که هم بسیار جذاب و دیدنی باشد و هم قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد.

آژانس آیشم با ارائه تورهای مختلف مسافرتی با تنوع بی نظیر هتل ها و خدمات این امکان را فراهم آورده است که گردشگران به راحتی بتوانند تور دلخواه خود را انتخاب نمایند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور قبرس

قبرس که نام رسمی آن جمهوری قبرس است جزیره ای در قسمت شرقی دریای مدیترانه است که سومین و پر جمعیت ترین جزیره در مدیترانه است، واقع در جنوب ترکیه، غرب سوریه و لبنان، شمال مصر و جنوب یونان است. اولین فعالیت های بشری در قبرس به ده میلیون سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. کشور قبرس خانه ی قدیمی ترین چشمه های جهان است. چهار شهر مهم قبرس شامل پافوس، لارناکا، لیماسول و نیکوزیا می باشد البته در بهار و تابستان نیز شهر آیاناپا یک مقصد پرطرفدار برای گردشگران می باشد. مهم ترین جاذبه ی گردشگری قبرس سواحل آن است. برخی از معروف ترین سواحل آن ساحل پترا که یک ساحل علمی است ساحل کپه گرکو که برای طبیعت و موج سواری شهرت دارد، ساحل نیسی که برای آب شفاف اش شهرت دارد و خلیج کورال که برای شنا و قایقرانی شهرت دارد می باشد اما جاذبه های تاریخی همچون قلعه ی هیلاریون، منطقه ی کارپاس و سالامیس، روستای تورودوس و موزه ی ملی قبرس نی جزء منطقی هستند که در تور قبرس نباید از بازدید از آن ها غافل شد.

تور فرانسه

فرانسه در غرب اروپا یکی از کشورهای دارای فرهنگ قرون وسطایی و سواحل معروف مدیترانه ای که پایتخت آن شهر پاریس است. کشور فرانسه برای وجود تعداد زیادی از خانه های مد مشهور است. موزه های هنر کلاسیک فرانسه همچون موزه ی لوور و آثار باستانی همچون برج ایفل محبوبیت آن را دو چندان کرده است. کشور اسپانیا برای نوشیدنی های معروف و وعده های غذایی پیچیده بسیار شهرت دارد. نقاشی های باستانی، تئاتر رومی لیون و کاخ بزرگ ورسای به اهمیت تاریخی آن افزوده است. برج ایفل موزه ی لوور، موزه ی نتردام، کاخ ورسای، خیابان شانزه لیزه، دیزنی لند پاریس، کلیسای سنت مایکل، بنای مونت مارتره، موزه ی رودین از مناطقی هستند که در تور فرانسه بازدید از آن ها نادیده گرفت.

تور اسپانیا

کشور اسپانیا کشوری با فرهنگ های متفاوت و 17 منطقه ی متفاوت است که هر منطقه غذا ها و سنت ها و فرهنگ مخصوص به خود را دارد. در تور اسپانیا جالب است که بدانید لهجه ی اسپانیایی در آندولسیا با هر جای دیگری در اسپانیا تفاوت دارد. تنوع غذایی و مناسبت های فرهنگی در هر نقطه از اسپانیا با نقطه ی دیگر تفاوت دارد و همین مسئله جذابیت تور اسپانیا را برای گردشگران حرفه ای دو چندان کرده است برای مثال گاوبازی؛ سنت گاوبازی در مناطق زیادی در اسپانیا برگزار میشود اما متعلق به منطقه ی کاتالونیای اسپانیا می باشد و تنها به این دلیل که توریست ها باور دارند که این سنت متعلق به کشوری می باشد به این معنی نیست که این رسم در همه جای کشور برگزار می شود. شهر مادرید، والنسیا، مالاگا و جزایر ایبیزا و تنریف از پر طرفدارترین مناطق برای گذراندن تعطیلات می باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان