۵ ترفند و راهکار پوشیدن کفش پاشنه بلند

آیا می توان کفش پاشنه بلند را برای مدت طولانی و بدون درد پا پوشید؟ این سوالی است که بیشتر خانم ها به دنبال جواب آن هستند. بنابراین لازم است با ترفندها و راهکارهای پوشیدن کفش پاشنه بلند آشنا شوید.

پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون شک یک انتخاب شیک و ایده آل برای لباس رسمی است. اما اگر این نوع کفش ها را به مدت طولانی بپوشید ممکن است دچار درد و خستگی پا شوید. اما نگران نباشید. امروز به شما ترفندها و راهکارهای پوشیدن کفش پاشنه بلند را آموزش خواهیم داد. در این صورت می توانید کفش پاشنه بلند را به مدت طولانی بپوشید.

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند

 

1. آن ها را در فریزر نگهداری کنید

پاشنه های کفش خود را داخل یک کیسه فریزر قرار دهید. همچنین اگر زمان بیشتری دارید، می توانید دو کیسه آب درون کفش ها جاسازی کرده و درون فریزر قرار دهید تا یخ بزنند. اولا این کار باعث می شود کفش ها کمی جا باز کنند و موقع پوشیدن احساس راحتی بیشتری کنید. ثانیا این کار باعث می شود کمی نرم تر شوند و پاها را کمتر اذیت کنند. فقط دقت کنید که زمان مناسب را برای انجام این روش انتخاب نمایید.

 

2. از پدهای مخصوص استفاده کنید

یکی از مواردی که کمک زیادی در کاهش درد پاها در هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند می کند، استفاده از پدهای مخصوص خواهد بود.  این پدها را می توانید با توجه به نوع و سایز کفش خود از داروخانه ها تهیه کنید. بنابراین همیشه یک جفت از این پدها را همراه خود داشته باشید که در صورت بروز درد پا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

3 . دو انگشت پا را به هم بچسبانید

یکی از موضوعاتی که برای پوشیدن کفش بلند توصیه می شود، این است که انگشت سوم و چهارم هر پا را به هم بچسبانید، می توانید کفش پاشنه بلند خود را در تمام طول روز بدون هیچ گونه عواقبی بپوشید. توضیح فرضیه این است که با وصل آنها به یکدیگر، فشار بر روی این قسمت پا کاهش می یابد. صرف نظر از حقیقت پشت آن، انجام این کار برای شما صدمه ای نخواهد داشت.

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند

 

4. از پودر تالک استفاده کنید

استفاده از پودر تالک برای پا و داخل کفش می تواند بسیار مفید باشد. این پودر کمک می کند تا عرق پا و رطوبت کاهش یابد. می دانید که رایج ترین نتیجه عرق پا و رطوبت، تاول خواهد بود که باعث ناراحتی زیادی می شود. بنابراین اهمیت داشتن پاهای سالم را فراموش نکنید. می توانید با استفاده از کرم های مناسب، پوست را خشک و قوی تر نمایید.

 

5. کف کفش را زبر کنید

وقتی کفش جدیدی می خرید، هنگام راه رفتن باید احتیاط زیادی به خرج دهید. این امر به این دلیل است که کف کفش های جدید بسیار لغزنده است و می تواند باعث زمین خوردن شما شود. چند راهکار برای جلوگیری از این پیشامد وجود دارد. می توانید با استفاده از یک سنباده کف کفش را بسابید تا از لیزی ان کاسته شود. روش دیگر استفاده از محلول شکر و جوش شیرین یا لیموترش و شکر است. این محلول ها کف کفش را چسبنده خواهند کرد و از لغزندگی آن ها می کاهند. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان