زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

واقعا نمی‌توان مفهوم دقیقی از زیبایی تعریف کرد، زیرا زیبایی کاملا نسبی ست و هر کس زاویه دید متفاوتی نسبت به آن دارد. اما ما بر اساس آنچه که از نظر اکثریت مردم به عنوان زیبایی تعریف می‌شود، فهرستی از زیباترین زنان جهان را تهیه کرده و در ادامه برایتان آورده ایم.

واقعا نمی توان مفهوم دقیقی از زیبایی تعریف کرد زیرا زیبایی کاملا نسبی ست و هر کس زاویه دید متفاوتی نسبت به آن دارد. اما بر اساس آماری که مجله «Hooch» به دست آورده، اکثریت مردم به ستاره هایی که نامشان را در ادامه برایتان آورده ایم، رای داده اند.

ترانه علیدوستی

زنان زیبا

بازیگر سینما و تئاتر، متولد 1362، دوبلور و مترجم فمینیست ایرانی ست که تاکنون توانسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کند. او بازیگری را از سن 17 سالگی با بازی در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» آغاز کرد. نام ترانه علیدوستی به عنوان یکی از زیباترین ستاره های جهان ثبت شده است.


مژده جمالزاده

زنان زیبا

مژده جمالزاده، متولد ۱۹۸۵، خواننده، مدل و بازیگر کانادایی افغان می ‌باشد. او اولین آوازخوان افغان بود که در کاخ سفید در حضور بارک اوباما ریس جمهور آمریکا ترانه افغانی اجرا کرد. در حال حاضر او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود.


نائومی کمبل

زنان زیبا

نام نائومی کمبل به عنوان یکی از جذاب ترین و موفق ترین مدل های دهه 80 و 90 میلادی ثبت شده است. او یکی از 6 مدلی ست که در نسل خود نام سوپرمدل را در صنعت مد و فشن از آن خود کرده است. علاوه بر مادلینگ، او به عنوان بازیگر در چند فیلم نیز حضور داشته است.


ان کرتیس

زنان زیبا

ان کرتیس هنرپیشه، مجری تلویزیون، خواننده فیلیپینی ‌الاصل اهل استرالیا است. از فیلم ها یا مجموعه ‌های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته است می ‌توان به «رابطه پنهانی» محصول سال ۲۰۱۲  اشاره نمود. او چشم های بسیار جذابی دارد، شاید به همین دلیل است که نامش جزو زیباترین زنان جهان قرار گرفته است.


الیزاوتا بویارسکایا

زنان زیبا

الیزاوتا بویارسکایا هنرپیشه اهل روسیه است. از فیلم‌ ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می ‌توان به «سقوط» و «شرلوک هولمز» اشاره کرد. او در سال 2010 با بازیگر روسی ماکسیم ماتیو ازدواج کرد و 2 سال بعد صاحب یک فرزند پسر شد. زیبایی این ستاره زبانزد خاص و عام است.


آیشواریا رای

زنان زیبا

آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. عمده رسانه ها او را زیباترین زن جهان می نامند. وی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ‌های «دلدادگان، من دلم را باختم» و «دوداس» در سال ‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ از جشنواره فیلم فیر(بزرگترین جشنواره سینمایی هند) شد.


هیفا وهبی

زنان زیبا

هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان در سن 16 سالگی به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم «هو الزمن»(وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد. در کنار استعدادها، او با زیبایی که دارد، جزو یکی از مشهورترین زنان جهان به شمار می رود.


آدریانا لیما 

زنان زیبا

آدریانا لیما مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن ‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروفترین مدل‌ های لوازم آرایش شناخته می ‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت ‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌ های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت ‌ها بود که با کمپانی « Elite» در نیویورک قرارداد بست. او در حال حاضر یکی از سوپر مدل های مشهور و دومین مانکن پردرآمد در صنعت مد و فشن جهانی ست. آدریانا در حال حاضر به خاطر حضورش به عنوان یکی از مانکن های ویکتوریا سیکرت  شهرت دارد.


نیکی کریمی

زنان زیبا

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی است. او با کسب جوایز متعدد از جشنواره ‌های گوناگون بین ‌المللی یکی از موفق ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده ‌است. او تاکنون در جشنواره‌ های متعدد داخلی و بین ‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته ‌است. به عنوان مثال در سال ۱۳۸۶ از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. همچنین در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته ‌است. او نه تنها در ایران، بلکه در جهان نیز به عنوان یکی از زیباترین زنان شناخته می شود.


پیا وورتزبچ

زنان زیبا

پیا وورتزبچ بازیگر، مدل و ملکه زیبایی فیلیپینی-آلمانی است. او به نمایندگی از فیلیپین در مسابقات دوشیزه جهان در سال ۲۰۱۵ شرکت کرد و برنده شد.  نام او نیز در لیست زیباترین زنان جهان جای دارد.


ناتالی پورتمن

زنان زیبا

ناتالی پورتمن هنوز هم جزو زیباترین زنان جهان شناخته می شود. او هنرپیشه، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی- اسرائیلی سینما و تلویزیون است که نخستین بار در فیلم «لئون حرفه ‌ای» در مقابل ژان رنو ایفای نقش کرد. اما موفقیت اصلی اش زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» انتخاب شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله جایزه گلدن گلوب، جایزه انجمن بازیگران فیلم، جایزه بفتا، جایزه گزینش منتقدان فیلم و جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرده است. 


هایلی بالدوین

زنان زیبا

هایلی بالدوین مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را به عنوان مدل شروع و در سپتامبر سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در نوامبر نام خود را به «هیلی بیبر» تغییر داد. نام این مدل هم در لیست زیباترین زنان جهان قرار دارد.


تیلور هیل 

زنان زیبا

تیلور هیل مدل آمریکایی است که بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون آرایش زیباتر است، شناخته شده و در حال حاضر جزو یکی از زیباترین مدل های جهان محسوب می شود. او از زمانی که تنها 14 سال سن داشت، کار خود را آغاز و پس از موفقیت در این حرفه با برندهای مشهوری چون H&M همکاری کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان