توصیه کارگردان آکوامن به هوادارانش

خبرگزاری فارس: کارگردان «آکوامن» ضمن دعوت هوادارنش به احترام گذاشتن به مخالفان گفت: اینکه کسی فیلم من را نپسندد مشکلی ندارد، اما نه اینکه به من حمله‌ور شود یا از شخص من متنفر شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، بسیاری از طرفداران فیلم موفق و پرفروش «آکوامن» برخی افراد را که نسبت به این فیلم ابراز بی علاقگی کرده را تهدید کرده‌اند و کارگردان از آن‌ها خواسته دست از این کار ناشایست بردارند.

«جیمز وان» کارگردان «آکوامن» گفت: «برخی از هواداران این فیلم کسانی را که آکوامن را دوست ندارند را تهدید کرده‌اند. لطفا این کار را نکنید، زیرا من اینگونه حمایت را اصلا نمی‌پسندم. احترام بگذارید تا به شما احترام گذاشته شود. اینکه کسی فیلم من را نپسندد مشکلی ندارد، اما نه اینکه به من حمله‌ور شود یا از شخص من متنفر شود.»

«آکوامن» که حسابی در باکس‌آفیس آمریکا و بین‌الملل با موفقیت مواجه شده در دومین هفته از اکران خود 51 میلیون و 600 هزار دلار فروش داشت که مجموع فروش خانگی این فیلم به رقم 188 میلیون و 800 هزار دلار رسید. این فیلم همچنین در گیشه جهانی به رقم 748 میلیون و 800 هزار دلار رسید.

در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها که دوست‌دار فیلم هستند و آن‌ها که فیلم را نمی‌پسندند نسبت به دیدگاه‌هایشان ابراز عقیده کرده و بعضا به هم توهین می‌کنند و حالا کار به تهدید کشیده است.

«آکوامن» به کارگردانی «جیمز وان» و با بازی «جیسون موموآ» در نقش اصلی، «اَمبِر هِرد»، «ویلِم دِفو»، «نیکول کیدمن»، «پاتریک ویلسون» و «دولف لاندگرن» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر