واکنش ضرغامی به حواشی اخیر پیرامون عملیات کربلای ۴

عزت‌الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره مباحث مربوط به عملیات کربلای ۴، نوشت نباید بحث‌های تخصصی در مورد دفاع مقدس در سطح افکار عمومی مطرح شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صداوسیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص مباحث اخیر پیرامون عملیات کربلای 4 تأکید کرد نباید بحث‌های تخصصی در مورد دفاع مقدس در سطح افکار عمومی مطرح شود.

ضرغامی در این پست اینستاگرامی تصویری از رزمندگان این عملیات به اشتراک گذاشت و نوشت:

در چند روز اخیر، از رشادت‌ها و فداکاری‌های افسانه‌ای رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 4 به بهترین وجه رونمایی شد. این رویداد را عنایت الهی می‌دانم، حالا به هر بهانه‌ای که باشد!

معمولا رمزگشایی از اسطوره‌ها و یا پدیده‌هایی که برای مردم جنبه قدسی پیدا کرده کار درستی نیست.

به همین دلیل با پخش سکانس حضرت ابوالفضل (ع) در سریال مختار مخالفت کردم. (البته با پوزش و سپاس فراوان از زحمات استاد میرباقری)

و باز به همین دلیل معتقدم، بحث‌های کارشناسی و اختلافی در مورد «دفاع مقدس»، به دلیل علائق و وابستگی‌های اعتقادی نباید به صورت گزاره‌های غیرشفاف و قابل تأویل در سطح افکار عمومی مطرح شود. محل اینگونه بحث‌های تخصصی در نهاد‌های علمی و نظامی است.

توضیحات فرمانده محترم سابق سپاه، در مورد تفسیر غیرواقعی از توئیت ایشان را باور داریم و از تصمیم جدید ایشان که از این به بعد مسائل دفاع مقدس را در توئیتر مطرح نخواهند کرد، استقبال می‌کنیم.

واکنش ضرغامی به حواشی اخیر پیرامون عملیات کربلای 4

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان