برخورد خونین پراید با اسب در یاسوج +عکس

خبرگزاری ایرنا: جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:یک دستگاه خودروی پراید با یک راس اسب حدود ساعت 21 سه شنبه شب11 دی ماه سال جاری برخورد کرد.

وی افزود: به محض اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس بلافاصله پایگاه جاده‌ای 707 اورژانس به محل اعزام شد که هر 6مصدوم در محل حادثه درمان و مشکل خاصی نداشتند و از انتقال به بیمارستان ممانعت کردند.

برخورد خونین پراید با اسب در یاسوج +عکس

پوران فرد بیان کرد: اسب بر اثر شدت برخورد با پراید در دم جان باخت.
براساس گزارش پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد طی 9 ماهه امسال153 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند که از این تعداد 116 نفر مرد و مابقی زن هستند.


این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 5.5 درصدی داشت همچنین چهار هزار و 22 نفر مصدومین ناشی از سوانح رانندگی در طی این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که رشد یک درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

بر اساس سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته رتبه سوم میزان مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی را بر حسب جمعیت به خود اختصاص داده است.


کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان