تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی منشاء بوی نامطبوع در تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پی انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: کارگروه ویژه‌ای در محیط زیست شهر تهران برای بررسی منشاء این بو تشکیل شده است ولی هنوز به نتیجه مستندی نرسیده‌ایم.

تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی منشاء بوی نامطبوع در تهران

به گزارش ایسنا، کیومرث کلانتری اظهار کرد: از ساعت 16 امروز گزارش‌های مردمی مبنی بر انتشار بوی مشمئز کننده در مناطق مختلف تهران از جمله مناطق 2، 6، 7، 11، 12، 19 و 7 به دست ما رسید که به دنبال آن کارگروه ویژه‌ای در محیط زیست شهر تهران با حضور شهرداری، آتش نشانی و مدیریت بحران تشکیل شد تا منشاء آن را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اطلاعات غیر مستندی در رابطه با این بو به دست ما رسیده‌ است که هیچکدام از آن‌ها هنوز تایید نشده است. شرکت آب و فاضلاب نیز شکستگی شبکه فاضلاب را رد کرده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبر افزود: بررسی‌های ما تا این لحظه به نتیجه مستندی نرسیده است ولی این بو تقریبا شبیه  یک ماده شیمیایی به نام "مرکاپتان" است که معمولا به لوله‌های گاز تزریق می‌شود؛ ولی هنوز مدیرعامل شرکت گاز تهران نیز این موضوع را تایید نکرده است.

کلانتری تصریح کرد: پسماندهای محیطی اطراف شهر تهران را نیز بررسی کرده‌ایم و سازمان هواشناسی نیز هرگونه تغییرات جوی مرتبط با این بو را رد کرده است.

وی در پایان گفت: تا یکساعت دیگر جلسه‌ای در استانداری تشکیل می‌دهیم تا مجموع نتایج خود را در آن جمع بندی کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان